Olis hinkua Turkkiin, Alanyaan varsinkin. Onko kokemuksia hyvistä hotelleista rannan lähistöllä?

Avainsanat: turkki alanya rantahotellit

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Ida
Vastattu: 09.01.2011 - 19:31

Kokemusta ei ole, mutta tuolta saatat löytää muutamia vinkkejä:
www.trivago.fi/turkki-32092/...,3,4"

Lähteet:
google

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 09.01.2011 - 10:33

keskustelu.suomi24.fi/debate/2910

pistähän myös tänne kysymyksesi...
Viime vuonna kun olimme Turkin Kusadasissa niin monet jotka olivat siellä olivat olleet aikaisemmin Alanyassa kehuivat Kusadasia paremmaksi, mene ja tiedä...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.01.2011 - 18:56

Todella ihana Hotelli Elysee Beace...siinä on oma ranta ja muutenkin todella hieno hotelli..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.01.2011 - 18:48

Itse olimme viime kesänä Alanyassa Fougére hotellissa. Oli mukava ja siisti hotelli. Ei rantaankaan pitkä matka.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.02.2011 - 10:13

Club paradiso. Kaukana keskustasta mutta kyytejä menee koko ajan rannalle sekä keskustaan. (keskustaan maksaa tosin vähän). Mut iltaohjelma oli aina viihdyttävää, ruoka hyvää (pari kertaa viikossa erikoisilta, esim meksikolainen..), biitsillä ja altailla sai pitsaa kebua ja ihan ruokaakin. Ainut miinus oli alkoholijuomat. Niitten drinkit on oikeesti aika hirveitä. Mut henkilökunta oli niin mukavaa et tekee siulle varmasti jonku oman sekotuksen. Alakerran hamamiin ei kannata mennä. Saat paljon halvemmalla sen jostain muualta.

:)