Iloista aamua napsuille ja hyvää vuoden viimeisen päivän alkua. Millaisessa kelissä tänään paikkakunnallasi kuljetaan?

Lisätty: 31.12.2010 - 07:34

Uusi vuosi edessämme, avonainen kirja:
Emme tunne tarinaa, emme tiedä juonta.
Selvinnee vain elämällä päivän kerrallaan.

Tarina vie mukanaan seikkailuihin iloisiin,
yllätyksiin, haasteisiin.
Vuoden päästä kirja tämä viimein sulkeutuu.
Silloin kaikki tapahtumat muistoihimme tallentuu.

Kiitos napsu-ystäville kivasta vuodesta ja onnea, iloa ja terveyttä uudelle tulevalle!

Avainsanat: vuodenvaihde sää

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Ida
Vastattu: 31.12.2010 - 19:25

Kiitos kauniista runosta.
Kymmenen asteen pakkasessa satoi lunta.
Kiitos itsellesi kuluneesta ja toivotan todella hienoja päiviä sinne muistojen kirjaan.

Kysyjän kommentti

Kiitos vastauksistanne. Näin on jo se odotettu uusi vuosi hyvällä alullaan.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 31.12.2010 - 07:16

huomenta ....aika lauhassa -7 se tais olla ....hiukka liukkaassa ja lumikinoksisissa no ei sitä lunta kuitenkaan onneksi niin hirmuisestetti satanut tällä kertaa kuitenkaan ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.12.2010 - 07:38

Leppoisa 10asteen pakkasessa.Tuntuu lämpimältä melkein 30 asteitten jälkeen.
Oikein riemullista ja luannikasta uutta vuotta!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.12.2010 - 07:44

Kiitos kaikille napsuystävät kyllä olen omasta puolesta oikein tyytyväinen menneeseen.Yöllä katselen raketteja tosta meidän kuistilta . Toiset ampuu jostain kaukaa.
10- Aika ihana sää, lunta tullut joku 5cm ihan puhdasta ja kovinkin kaunista luontoa.Nukuttua tuli hyvin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.12.2010 - 09:02

Huomenta ja iloista uutta vuotta sinulle. Täällä on - 6 pakkasta ja yöllä on n. 5 cm tullut lunta, eli keli on hyvä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.12.2010 - 11:43

Aivan ihana talvi sää, ei mitenkään hurjaa pakkasta vaan jopa voisi sanoa että leuto...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.12.2010 - 11:46

illalla näyttää tältä

rajavartija.blogspot.com/201...massa.html

Lisätty: 31.12.2010 - 13:30

ps. tänään päiväsellä

valperi.blogspot.com/2010/12...paiva.html

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.12.2010 - 13:04

Yöllä oli satanut reilusti lunta, mutta nyt on mukava talvinen päivä eli pakkasta noin 10 astetta ja lumisadekin jo lakannut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.12.2010 - 19:09

Kaunis pikkupakkakelinen (-5,3) aamu. Taivas kirkas ja muutenkin kaikki hyvin. Odotellaan jo vuotta 2011.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.12.2010 - 20:16

-5 asteisessa sateettomassa säässä. Hyvä, että lumen(pois)luojat saavat huilipäivän. Meidän kadulla ei ole yhtään lumipenkkaa, hyvin ovat pojat asiansa hoitaneet.