Miten meinaat viettää vuoden viimmeisen päivän??

Avainsanat: vuoden viimeinen päivä.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 31.12.2010 - 00:01

Veli tulee päivälliselle. Sen lisäksi rauhallista oleilua ja tunnelmointia... Vuoden viimeisenä päivänä koetan myös aina järjestää itselleni hiljaisen hetken itseni ja omien mietteideni kanssa kaksin olemiseen, jotta voin "puhtaana astiana" astua uuteen vuoteen...

Kysyjän kommentti

Kirjoitit tosi kauniisti..Kiitos...ja hyvää tätä alkanutta vuotta..

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 31.12.2010 - 06:22

perinteiselle siskon järjestämälle uudenvuoden vastaanotolle ....hälinään ,rakettienpaukkseen ja tietty hyvän ruan pariin... :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.12.2010 - 06:52

Eilen lepäsin yövuoron rasitukset pois ja nyt saan olla vapaalla maanantaihin asti. Tänään siivotaan, kunhan elämäntoveri tulee työkeikalta ja koetan ulkoillakin hieman. Laittelen hyvää ruokaa ja illalla saunotaan. Saunan päälle lasilliset jotain hyvää ja sitten vain muistellaan tätä vuotta ja odotellaan vuoden vaihtumista, kotosalla kahdestaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.12.2010 - 08:12

Ihan tavallista kotona olemista ja välillä ulkona, ei mitään ihmeellistä uutta.Tarvittavat koti askareet. Kahden olemme kissat mukaan lukien. Taivaalle tähyllään .Mikä sen ihanampaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.12.2010 - 09:13

Mieheni kanssa kahdestaan olemme, minä olen kotiarestissa pari kuukautta lääkkeiden vuoksi, ajetaan valkosoluni pois ja menee tuo immuniteettikin pois ja meille ei ketään saa tulla ja minä en saa mihinkään mennä etten mitään infektioita saa, voi olla kuolemaksi. Monena vuonna olemme lapsenpiikoina oltu, ja minä yleensä nukun jo klo 22.00 , eli vanhana vuotena aloitan nukkumisen ja uutena vuotena herään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.12.2010 - 10:05

Kotona, kotona tulee vietettyä kuin myös ilotulitukset täytyypi katsoa...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.12.2010 - 12:00

Kotona vaan, perheen parissa. Saunoen ja raketteja paukutellen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.12.2010 - 12:34

Kotosalla... Olen siivoillut ja ajattelin vielä ommella. Helppoa ruokaa ja juomaa illaksi. Siinä se.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.12.2010 - 13:14

Aamulla riepas kävelylenkki, sen päälle leivoin kuivan kakun ja naanleipää. Illaksi sukulaisperheen luo saunomaan, syömään ja perheiden nuorison iloksi ilotulitteita paukuttamaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.12.2010 - 17:31

Ihan kotona vaan ollaan ja katsellaan ikkunasta rakettien ampumista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 31.12.2010 - 19:20

Käymällä kampaajalla, tekemällä virkatyöni ja olemalla loppupäivän. Illalla istun koneella ja napsuttelen. Nyt voin sanoa että meni ihan suunnitelmien mukaisesti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.12.2010 - 20:28

Poikani lähti juuri omiin rientoihinsa ja me jäimme kahden mieheni kanssa, toki kaksi kattia on seuranamme. Päätimme jättää uuden vuoden saunan huomiseen ja lähdemme katsomaan Senaatintorille mitä kaupunki on veroeuroillamme saanut aikaan. Tykkään todella paljon Veskusta eikä se Paulakaan hassumpi kuulta ole, joten odotan, että mukavaa luvassa. Toivottavasti ihmiset eivät ole liiaksi "juhlatuulella" ts. päissään.