Odotatko postia?

Minä ainakin!

www.ts.fi/online/kotimaa/184181.html

Lisätty: 29.12.2010 - 14:35

Mieleeni palasi puuttuva kirje!

Avainsanat: posti

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Ida
Vastattu: 29.12.2010 - 20:40

Ei ole onneksi ollut heiloja sillä suunnalla jonka rakkaudenvaloja olisi kaivannut kirjeen muodossa.
En saanut linkkiäsi auki, hitsi kun joka sivulla on noita mainoksia: Snellmanin kamaraton makkara siellä vain komeili.

Kysyjän kommentti

Heippa!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 29.12.2010 - 14:35

Voi herttinen - ajatella, jos siellä on kosiokirjeitäkin ja joku raukka on nyt jäänyt vastausta vaille kysynnän kohteesta puhumattakaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.12.2010 - 14:38

tuskin se posti jota oon oottanut jo koht vuoden pot.vahinkovakuutuksesta ...eipä taida se kirje olla noiden joukossa .. saa nähdä milloin saan tuolta vastauksen ihan jännitän , et meneekös siihen vuosi vai kaks :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.12.2010 - 14:54

Harmittava takaisku..ei itselleni, mutta varmaan monille muille. Onpas ollut typerä postinkantaja ja muutenkin asiassa toimittu huolimattomasti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.12.2010 - 15:09

Oliskohan siellä niiden joukossa minullekin kirje joka alkaa "Olette voittanut miljoonan markan päävoiton..." ja nyt se voitto onkin vanhentunut!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.12.2010 - 15:21

Joo luin myös tuon jutun, mutta en ole tuossa osoitteessa asunut joten siinä ei ainakaan minun postiani..
Kesällä posti hukkasi pari kirjepakettiani ( olin huutanut huutonetistä Juha Vuorisen pokkareita) kauan tuo toimitus kesti 2 kuukautta meni, kun tulimme Turkista niin oli pokkarit kotona...missähän olivat seikkailleet leimoista ei ainakaan huomannut!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.12.2010 - 15:55

En odota postia, tai tavallaan, rehellistä kirjeen palauttajaa. Laitoin lapsenlapselleni marraskuulla
rahaa kirjeellä, hän ei ole saanut sitä, takana oli myös lähettäjä nimeni.
Mutta tämä Turun juttu on jo aikaisemmin tapahtunut, joten ei se siitä kasasta löydy.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.12.2010 - 16:13

Tuskin minulle Turkkusesta on postia nuilta vuosilta tulossa!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.12.2010 - 16:28

Sielläkös se veikkauksen kirje on ollut, olen vuosikymmeniä sitä odottanut kun lapsena veikkasin. heh

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.12.2010 - 18:55

Olisihan tuo mukavaa saada vanha kirje.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.12.2010 - 20:09

Kosiokirjeestä tuli mieleen, että jos se postista olisi kiinni niin enpä olisi naimisissa...
mies näet lähetti ulkomailta minulle postitse kihlat. Posti ei hukannut pakettia, mutta rikkoi sen ja kihlasormus vääntyi niin, ettei sitä saanut enää sormeen...

Mies vähän ihmetteli, kun soitti ja minä kysyin, minkä muotoinen sormus oli lähetettäessä ollut! Tämä tapahtui Norjassa, jotain korvausta sain muistaakseni henkisestä kivusta ja särystä ;-D Uudet kihlat hankimme vasta, kun olimme turvallisesti samassa maassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.12.2010 - 20:51

En ole tietoisesti mitää odottanut. Eihän koskaan voi tietää kuka lähettää ja mistä. Tulee yllätyksenä. Viimejouluna odotin tutulta joulukorttia ja sain sen kesäkuun alussa.Just sai selvän keneltä kortti oli mutta muuta ei . Arvailuun meni.Sitä vesikin oli liotellut haaleaksi. Tuli mieleen että reissussa rähjääntyy.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.12.2010 - 11:14

Ois mukava tietää syy miksi näitä kirjeitä ei jaettu saajilleen?Mitä postin jakajalle on tuolloin tapahtunut ja kuka sen postilaukun roskiin vei?On minunkin postia jäänyt maailmalle,ikinä se asia ei selvinnyt?