Aiotko hankkia tänä vuonna uudenvuoden ilotulitteita?

Meillä perheen nuorimmainen jo sen verran tutkii ilotulitemainoksia, että luultavasti on ainakin pieneen ostokseen sorruttava, vaikka pidänkin koko touhua turhana eli samana kuin rahaa taivaalle viskoisi.

Avainsanat: ilotulitteet

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Ida
Vastattu: 29.12.2010 - 02:25

En tänäkään vuonna. Kylässämme on kuuluisa ilotulitus joka vuosi jota voimme ihailla yläkerran ikkunasta.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 28.12.2010 - 21:04

No eipä minä enään hanki, en ole tosin koskaan ostanut, mieheni osti eläessään lapsille jonkun paukun.
Katselen tuossa parvekkeeltani kun toiset hukkaavat rahaa pilviin ja olen kateellinen kun en saa niitä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.12.2010 - 21:25

Ei meillä laukaista muuta kuin "melleviä" tarinoita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.12.2010 - 21:35

Ei kyllä hankita ilotulitteita,kun hirvittävä paukutus ilman omia tulitteita...Tyttären koiralle on taas ihan kauhistus tämä uusivuosi,kun pelkää kovati paukutuksia..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.12.2010 - 00:24

myönnän , et en ikinä ole ostanut muuta , kuin joskus lapsosille sädetikkuja , enkä niit rakettei ole ikinä ostanut .. en edes uskalla moisia ampuakkaan ..niin monta vahinkoa ois vältytty , jos ois ollut oikeat suojalaitteet ja oikeat opit niiden rakettejen käsittelyyn .. meinaan vaan , kun aina saa lukea mitä kaikkea sattuu rakettejen käsittelyssä .. menee näkö ym..... minuu ne kyl pelottaa , paitsi ei silloin , kun ne ovat tarpeeksi kaukana ja osaavissa käsissä... amattilaisilla siis .. ..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.12.2010 - 07:48

Ei hommata ei, mutta katsellaan nuo Kupittaan lasten ilotulitus joka alkaa kello 18 ja Turun kaupungin ilotulitus sitten yöllä...

Jotka Turussa on kannattaa tulla lasten kanssa Kupittaalle on todella hyvä ilotulitus..

Lisätty: 29.12.2010 - 15:16

Ostan yhden paketin kyllä sädetikkuja tuo on pikkupaheeni, mutta viimevuonna jäi ostamatta kun myytiin niitä raketti tiskillä ja siihen jonoon en lähtenyt voipi käydä tänävuonna samoin...
Sädetikkujen ikäraja on K18 mutta haulikon K15 !!!!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.12.2010 - 07:54

Ei enää tänä vuonna tulitteita hankita, katselemme pojan ja muiden naapureiden tulituksia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.12.2010 - 08:52

Emme osta missään tapauksessa. Ei ole rahaa tuhlattavaksi taivaalle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.12.2010 - 14:27

Pidän traditioista kiinni - ei ilotulitteita tänäkään vuonna.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.12.2010 - 17:10

Ei kuulu suunnitelmiin, tänäkään vuonna.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.12.2010 - 17:32

En tykkää itse pommittaa niitä, katselu riittää minulle. ^^ Eli en osta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.12.2010 - 18:41

Ei! Meillä ei pistetä rahaa palamaan taivaan tuuliin :)
Myöskin koiraihmisenä vastustan suunnattomasti raketteja!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.12.2010 - 19:09

En välitä koko hommasta, enkä kovin mielellä niitä halua ostaakaan. Enkä minä ostakaan. Mies ostaa jokusen ihan lasten iloksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.12.2010 - 19:17

Koskaan en ole ostanut raketteja enkä osta.Meillä on ollut aina koiria, joten siinä on syy numero 1.Naapurikadulla paloi talo holtittoman rakettihörhöilyn seurauksena3.Kyllä eurot saadaan muutenkin kulumaan, ettei tarvitse niitä ammuskella taivaan tuuliin.4. Olen ollut sairaalan ensiavussa harhaan ammutun raketin takia. Ihan sivullisena katselijana polvi paloi ja tietenkin vaatteet siitä ympäriltä.5. Yksityiset ammuskelijat eivät korjaa niitä kamalia roskaläjiä, vaan ne ovat siinä mihin ne jäivät.6.Koko rakettitouhu on sellaista tekoheko-juttua.Vaihtuu se vuosi vähemmälläkin!