Vieläkö teillä syödään jouluruokia?

Meillä on edelleen jouluruokia jäljellä ja varsinkin juniorille tuntuvat laatikot, sillit ja kinkku maistuvan oikein hyvin. Minä puolestani tykkään rosollista, kalkkunasta ja silleistä, joten ainakin huomispäivä on vielä jouluruokapäivä.

Avainsanat: jouluruokaa koko viikko

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 27.12.2010 - 20:44

Saan varmaan syödä pari päivää vielä jouluruokia.. yksin niitä pupeltaa,kun mies on sairaalassa..

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 27.12.2010 - 20:37

On vähän vielä huomiseksi, mutta sitten voi palata normaaliruokiin taas.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.12.2010 - 21:12

Kyllä sitä laatikoita jotain on ja kinkkua. Minä meinaan vielä lipeäkalan ostaa uudenvuodenaatoksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.12.2010 - 21:17

Ei todella jäänyt yhtään mitään, kerrankin oikea määrä ruokia ja syömäreitä...
Tänään nautittu normaalia kotiruokaa!!!!

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 27.12.2010 - 22:00

Syödään syödään ja nyt alkaa jo hieman maistumaankin. Sillisalaatti kera kinkun ja kermakastikkeen on tehnyt tänäänkin kauppansa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.12.2010 - 22:52

Viimeiset meni tänään. Hyvä kun loppuivat. Huomenna syödään tillilihaa lisukkeineen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.12.2010 - 19:24

Ostinpa eilen lisää äitien tekemiä laatikoita ja otin toisen kinkun just sulamaan pakkasesta, 6 kg.
Ensimmäinen meni nopsaan parempiin suihin ja loput eilen hernerokkaan. Kohta taas nautitaan kinkusta kunhan sulaa pari päivää. Eikös se ole se uudenvuodenpäivä uusi joulu. Niin ainakin muinoin sanottiin meilläpäin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.12.2010 - 20:29

Tänään syötiin viimiset kinkun jämät ja laatikot. Oli hyvää! Huomena on tiedossa jotain muuta sitten.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.12.2010 - 21:09

Tapanina tein kinkusta hernekeiton, joten eroon on päästy.Tulikin ihan maukasta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.12.2010 - 05:41

Juu, juu vielä on kaikkea jäljellä, mutta kun enään ei tahdo maistua.