aiheuttaako masturbointi kaljuuntumista

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 26.12.2010 - 14:06

Ehkä auttaa keljuuntumiseen ?
www.mll.fi/nuortennetti/seur...etyydytys/

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 26.12.2010 - 14:22

Jos aiheuttaisi niin sehän sitten selittäisi tuon nykyisen kaljupäiden yleisyyden!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.12.2010 - 15:35

Eipä tietoa, pitääpi sinulle pistää linkki aiheesta josta oot huolissas

www.miesklinikka.com/kysymys...umEXISTS=1

tänne voit lisätä kysymyksiäsi...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.12.2010 - 16:29

Sekö se syy on kaljuuntumiseen, enpä ole tiennytkään. No ei tieto tapa, jos ei kiehdokkaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.12.2010 - 17:55

Ilmankos kaljuja miehiä on niin paljon nykyisin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.12.2010 - 18:20

Toffen linkkiin kannattaa lähettää kysymyksesi ja anonyyminä vielä voit sen tehdä,mutta mielenkiintoinen teoria.Kaljupäisiä miehiä on nykyään erittäin paljon,parempi kysyä kuin kokeilla omin päin,jos vaikka pitää paikkansa...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.12.2010 - 19:34

ei kaljuuntumista,
mutta tämän sivuston mukaan se voi aiheuttaa eturauhassyöpää, taas joku enkelsmannien keksintö pelotella miehiä:
www.tohtori.fi/?page=1616302...id=9989756

  Ilmoita asiaton vastaus
-m-
Vastattu: 26.12.2010 - 21:40

Ei ole todistettu että kaljuuntuminen ja masturbointi olisivat jotenkin toisistaan riippuvaisia. Itsetyydytys on ihan yhtä yleistä sekä nuorten naisten että miesten keskuudessa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 27.12.2010 - 00:22

Vain sen kaljun alapuolella.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.12.2010 - 07:28

Tuskin aiheuttaa, vaikka kaljuja miehiä näkyy paljon.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.12.2010 - 18:30

Tämän johdostakohan nykyisin miehillä on paljon kaljuja? Taisi selitys löytyä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.12.2010 - 19:08

Kaljupäisyys on sellainen muoti-ilmiö...pajon hauskemman näköistä,kun on hiukset päässä..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.01.2011 - 10:22

ei aiheuta, mutta ahkeralta harrastelijalta kuluu kämmenestä karvat .....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.01.2011 - 15:16

enpä usko. eikä varmasti. ota hanskaan ihan rauhassa - se on tervettä tiettyyn pisteeseen saakka ;)