No nyt jäätin kotiin kahden, odotamme joulusaunaan pääsyä!

13 ihmistä tänään, vau 2 joulupipariksi pukeutunutta 10kk tyttö ja melkein 2kk poika...( heidän ensimmäinen joulunsa)
+ 2 aivan ihanaa tyttöä juhlatamineissaan...4v ja 7v)
Taisivat olla kilttejä lapsia kun lahja määrä suunnaton...
vanhemmat kuin me mummo ja pappa jäimme todella häviölle (ollaankohan oltu kilttejä, ehkä hieman kumminkin)..

Veto pois ja kohta saunaan ja nauttimaan joulusta nyt kahdestaan, pikkuisen huomaan että kaikki on vaatinut veronsa olen aivan puhki ja kumminkin onnellinen...

Puhuttiin että jos voitaisiin ensi vuonna varata iso paikka meille ensi vuonna jouluksi jossa saadaan olla kaikki yhdessä, me lapset perheineen ja tehtäisiin jokainen jotain jouluruokaa ja tulisi joulupukki poroineen..
Tuo asia jäi nyt hautumaan..

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 25.12.2010 - 13:16

Oli siinä kai vilinää ja vilskettä kerrakseen. Makoisia löylyjä en ehtinyt eilen toivotella, mutta toivottavasti niin oli.

Kysyjän kommentti

Nyt uuden vuoden raketit paukkuu, ja me tääl yhden paukkherkän koiran kera...
Kiitos kaikille vastauksista!!!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 24.12.2010 - 20:53

Hyvää saunan jälkilöyluýjä nyt Teille kahdelle. Onpas Teillä ollut väkeä, en minä enään jaksaisi.
Ne ajat ovar kalenteristani pois kuluneet kokonaan.
Mnä kävi joulukirkossa n. tunnin mittainen hartaus. Huomasin siellä jo, että vanhúus tulee, kun
kirkon penkistä ei meinannut päästä aina ylös. On kapea väli ja polvet ovat kipeät ja sitten kun mo-
lemmissa olkapäivvä on isot repeämät, voimat ovat poissa.Onhan miellä ikäeroa melkein 20 vuotta
se tuntuu jo jossain.
Toivotan Teille nyt rattoisaa loppuaaton iltaa, mutta ollaan silti kilttiä, vaikka pukki kävi jo.

Lähteet:
oma kokemus

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.12.2010 - 22:01

Minä olen ypö yksin tällä hetkellä..kun mieheni vietiin sairaalaan ambulassin kanssa..Toivon mukaan ei mitään vakavaa seuraa kaatumiseta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.12.2010 - 23:10

nyt rauha laskeutui tännekin ja sain pöydät siivottua sekä tiskit tiskattua isännän avustuksella ... nyt istun tässä ja nautin lögin jos toisenkin ... ihana istua iltaa kukkien tuoksussa .. sain muun muassa ison kimpun veljentytöltä ruusuja .. tulipunaisia ...sain ne ison halin kera ..iihaanaa .. sekä muidenkin kukkaisten .. nyt rauhoitun hetkeksi ... ennen kuin lähden unijukkaa treffaamaan. ....jot hyvää yötä napsulaiset ... huomenna on taas kattaus toinen meillä , sekä ruokavieraatkin toiset taasen .. :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.12.2010 - 01:34

Minäkin koitin huutonetistä ostaa sellaisen piparipuvun,mutta nousi hinta turhan korkealle... oli se vain syötävän suloinen! Pikkuiset näyttivät varmasti hellyttäviltä pipariasut yllään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 25.12.2010 - 10:40

Varmasti joulusaunan löylyt maistuivat ja sen jälkeen illan hiljaisuus kaikkine hyvine asioineen.
Hyvää Joulun jatkoa teille sinne.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.12.2010 - 03:19

Teillä oli oikea kunnon joulu, hienoa. Nuo ovatkin ihania kun kaikki kokoontuu, vaikka paljon se puuhaa vaatii.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.12.2010 - 14:34

Teillä on ollutkin todella ihanat jouluvieraat. Lapset tekevät joulun meille isommillekin!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.12.2010 - 18:08

Pienet lapset tekee sen joulun. Kun niitä katselee ja leikkii .Kyllä voimat menee ja monta naurua nauraa saa. Aivan ihanaa että jossain lapsia.