Menikö väärin?

Olin onnittelemassa pariskuntaa vuosipäivän johdosta.
Miehelle puhe ja vaimolle kukkaset saatesanojen kera ilman tarkoitusta:
"Kiitos kuluneesta"!

Avainsanat: vuosipäivä

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 21.12.2010 - 02:17

Kiva juttu ja jo Sinä se sydämestäsi pohjasta sanoit,niin sehän on silloin mielestäsi totuus.
No eihän se nyt väärin mennyt, se on vain Sinun oma mielikuvitus joka on laittanyt
aivosolusi liikkeelle, kun olet kerkeä ja huumori mies.
En ehkä oilisi sitä itse huomannut ollenkaan.. Kulunut ja mennyt mikä mennyt.
Sitä joskus vain alkaa itsekseen ajattelemaan, voi hemmettti ,olisinhan sen voinut toisinkin sanoa.
Hienosti tehty mieheltä juhlapuhe.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 20.12.2010 - 20:05

Toivottavasti rouvalla riitti huumorintajua....puolisostaan puhumattakaan!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.12.2010 - 21:16

Joskus sattuu sanat menemään väärin, uskon kumminkin että huumorilla ja naurulla selvittiin...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.12.2010 - 21:21

Samoin kuin,joku(mieshenkilö) toivottaa "Hyvää Äitienpäivää" ja vastaat siihen(naisena),että "Kiitos samoin"...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.12.2010 - 21:35

Silläkin opettajattarella oli varmaan huumorintaju tiukilla, kun opetti lapsille aikamuotoja kysyen:
"mikä aikamuoto on kyseessä kun sanon "minä olen kaunis"? Johon oppilas vastasi että mennyt....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.12.2010 - 06:54

Ei se mitään pappa4. Tärkeintä oli ajatus.....

  Ilmoita asiaton vastaus
-m-
Vastattu: 21.12.2010 - 08:24

Viime sunnuntaina oli koripallojoukkueellamme kauden päättäjäisjuhlat. Olin tehnyt kaikille pelaajille hienot diplomit osan suomeksi ja osan käännättänyt ruotsiksi (Sipoossa kun ollaan). Toinen valmentajamme olikin yllättäen sairaana joten jouduin lukemaan mikrofoniin kaikkien diplomien tekstit - ei niin hyvällä toisella kotimaisella - kielelläni.

Pelaajat hymyilivät puheelleni ja kertoivat kyllä mielipiteensä ääntämisestäni... No, ajattelin kuitenkin että yritys oli tärkein, kyllähän kaikki tiesivät etten osaa kovinkaan hyvää ruotsia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.12.2010 - 09:05

Toivon mukaan se rouva ei ollut kovin kulunut!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.12.2010 - 08:50

Hyvät ajatuksen kaiken tärkeintä. Uskon että kaveri ymmärsi hyvyyden. Elämässä satuu kaikkee kivaa ja hassun hauskaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 23.12.2010 - 22:27

Mistäs pappa4 sen kuluneisuuden tietää? =D