Oletko kokeillut tai käyttänyt tyrni ja puolukka saippuaa?

Sain molempia lahjaksi ,mutta ovat vielä pakkauksissaan,kun en ole raaskinut ottaa käyttöön,ovat kyllä hyvän tuoksuisia.

Avainsanat: saippuat tyrni puolukka

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 20.12.2010 - 07:51

Voi ne ovat ihania saippuoita. Mansikkasaippuaa olen käyttänyt ja nyt on minullakin uusi saippua...oiskohan kookosta vai mitä...en ole avannut sitä pussia vielä. Salaperäistä...tontut ovat siis jo liikkuneet ja jakaneet lahjojaan meille kilteille tytöille...

Kysyjän kommentti

sain nämä saippuat lahjaksi ystäväni toi niitä Turkista,kun lomaili siellä.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 20.12.2010 - 07:54

en ole en myöskään noita köyttänyt ...ehkä omia hajusaippuoitanikaan ... olikohan se yksi joku kiivisaippua tai aloeveera ,en nyt muista ,mut vihreä on ja sain sen tuliaisiksi kreikasta ...ja toinen on ruususaippua .....osaavanainen messuilta tyttäreltäni....mut pitää ottaa nuo käyttöön.... tiedä sit miten ihanan hipiän niistä saapi ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.12.2010 - 07:57

Minä olen käyttänyt monenlaisia marja ja hedelmäsaippuoita, ja suihkugeelejä ja shampoo ja hoitoaineita, kiva vaihdella niitä tuoksuja , ettei Sunglightille aina tuoksu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.12.2010 - 08:04

Enpäs ole moisista tuoksuista kuullutkaan..
Käytä vaan voi olla jotain aivan ihanan tuntuista ja tuoksuista!

  Ilmoita asiaton vastaus
-m-
Vastattu: 20.12.2010 - 08:21

Tämähän sattui hyvin, vielä kun tuossa muutamaa joululahjaa pohdiskelin...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.12.2010 - 08:35

Tuoksuyliherkkänä en osta itse koskaan tuollaisia tuotteita, mutta muutama vuosi sitten sain ystävältäni lahjaksi pienen puolukkasauppuan. Sitä pystyin käyttämään, tuoksu ei ärsyttänyt millään lailla. Oli ihan ok tuote. En tiedä missä noita myydään.

Lisätty: 22.12.2010 - 11:29

Täytyypä käydä City-käytävän saippuapuodissa edes tutustumassa. Lahjaksi saamani puolukkasaippuan olen ottanut joskus matkalle mukaan, on kätevä pienen kokonsa vuoksi, hotellien saippuat ovat usein sellaisia etten edes käsiini niitä voi käyttää. Puolukkasaippuaa käytin myös kasvojen pesun yhteydessä, saattoi olla juuri tuon Maaritin mainitseman liikkeen tuote.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.12.2010 - 08:51

Enpä ole käyttänyt, enkä ostanutkaan. Kun pullosta kaadan kasipesuaineen, niin siinä se.
Voihan niitä lahjaksi ostaa jos tietää ,että toisen iho sietää. Yleensä en hajusteita osta toiselle.
Ystävissäni on hyvinkin allergisia ihmisiä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.12.2010 - 08:57

En ole käyttänyt. Minulla on WC:n somisteena iso lasikulho täynnä eri värisiä saippuoita, siellä on myös tyrnisaippua kauniin värinsä vuoksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.12.2010 - 16:08

Helsingin keskustassa City-käytävässä on ihana saippuapuoti, jossa myydään omatekoista saippuaa (pientuotantoa Englannista). Hyvän tuoksuisia, ilman lisäaineita ja eläinkokeita. En ole vielä ostanut, sillä minulla on vielä muita saippuoita käytössä. Paul Mitchellillä on ihoa hellivä Tea Tree saippua, jolla voin pestä myös kasvot. Espanjasta sai joskus paikallista suolasaippuaa, joka oli myös erittäin hyvä iholle. Kissaäidin turkille puolukka ja tyrni tekisivät varmaankin hyvän säväyksen, kannattaa ottaa käyttöön, saippuatkaan ei kestä ikuisuuksia hyvinä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.12.2010 - 17:58

Atooppisen ihoni vuoksi en pysty käyttämään tuoksusaippuoita itse vaan joudun tyytymään niiden korvikkeisiin,tuoksukynttilöihin ja suihkeisiin, tai pyytämään että joku samaan saunaan kanssani tulevista pesisi niillä itsensä ja levittäisi niistä lähtevää aromia ympärisöön. Tästä syystä johtunee, että olen vähän(paino sanalla vähän) kateellinen niille jotka sellaisia voi käyttää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.12.2010 - 18:27

Kyllä perinteiset puhdistusaineet ovat mielestäni riittäviä. Ihmisen mielestäni pitää olla luonnollinen. Ylimeikkaus ja hajustus ovat epämiellyttäviä minun makuuni. Kuka tekee niin tehköön, minua ei häiritse.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.12.2010 - 19:21

En ole käyttänyt tyrni ja puolukka saippuaa..Oliivi saippuaa olen käyttänyt,todella hyvää..olen tuonut sitä Turkista..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.12.2010 - 05:28

En ole kokeillut, kuulostaa hyvälle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 23.12.2010 - 22:20

En ole kokeillut kumpaakaan. Varmasti ovat hyviä iholle kumpikin. Kerro sitten kun olet kokeillut.