Mikä säätila teillä tänään?

Lappeenrannassa sataa lunta,eikä loppua näy, pakkasta on - 10C.Nyt alkaisi lumi riittämään,mutta sitä on tulossa vielä montapäivää.On kyllä kivaa,että hiihtäjät voi hiihtää ja luonto on hyvin kaunis.

Avainsanat: lunta pyryttää

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 19.12.2010 - 11:30

Aurinko nousi ja laski, poutasää ja pakkasta -17 astetta. Sisällä lämmintä ja tuoksuu vastaleivotut piparit.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 19.12.2010 - 12:44

Aurinko on harmaan pilvimassan peitossa -17 astetta näyttä mittarini.. Minä pidän tänään luppopäivän.
en heitä edes yö paitaa pois. Jännitys on huipussaan huomisen vatsakirurgian vuoksi, mutta eiköhän sieltä
ehjin nahoin selvitä. Minä en niin kovin paljon sitä joulua laita, tärkeimmäe vieraat kävi eilen.
Mutta aina se joulu jotenkin saa kovettuneetkin eväät liikkeelle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.12.2010 - 14:02

Keski-Suomessa pakkasta -15, mutta viima vähän purevoittaa keliä kylmemmäksi. Kerrasaan upean näköistä lumisine puineen tuo maisema on. Mitä sopivin sää joulukuusen hakureissulle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.12.2010 - 14:03

Yöllä alkoi jo lumisade..ja aina vaan jatkuu..-11 ja tulee kovasti..Pakko lähteä vielä illalla lumitöihin ja lämmitettävä sauna sen jälkeen.
Kyllä alkaisi lumentulo riitämään..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.12.2010 - 14:58

Helsingissä -10'C, eilen (taas) alkanut lumisade jatkuu ainakin tämän päivän. Tuuli on sentään vähän rauhoittunut. Välillä tulee isoja hienoja lumihiutaleita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.12.2010 - 15:12

Ihan(an) mieletön lumisade. Ulkona näyttää siltä kuin joku olisi koko ajan tyynysotasilla ja höyhenet vain pöllyävät ilmassa. Autot ovat taas saaneet lumipeitteen. Saa nähdä miten pääsevät taas liikkeelle. Onneksi ei ensi viikolla ole töihin menoa vaan saa jäädä nauttimaan kodin lämmöstä ja käydä ostoksilla sitten kun sopii. Saatiinpas valkoinen joulu, toki lumen tulo jo riittäisi, ettei oltaisi taas aivan motissa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.12.2010 - 17:21

Ulkona hyvin jouluisen ja kauniin näköistä.Ihan joulun tunnelma ,puut kauniina ja pensaat. Luonto kristallin kaunista.Ilta hämärä on kaunista katseltavaa ,linnuilla kova kiire vielä syödä, ennen nukkumapaikan etsintää.Täällä 13- koko ajan kova itäinen tuuli lumi tulee sen mukana sitä tullut ihan kohtuudella ja kokoajan lisää.Lumitöitä tehty lapiolla että koneella.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.12.2010 - 17:35

Pakkasta kymmenisen astetta ja jäätävän kylmä tuuli. En hevillä nokkaani ulos pistä toista kertaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.12.2010 - 18:01

Uutta,puhdasta puuterilunta sadellut koko päivän ja mun puhelinsäätiedotuksen mukaan tulee lunta joka ikinen päivä ja pakkasta pitelee -8--10 astetta.Kaikkialla ihmeen kaunista ja puhdasta ,sitä paitsi loistava ulkoilusää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.12.2010 - 18:01

Pakkasta ja todella kovaa viimaa..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.12.2010 - 05:09

Tänään keskiviikko aamuna -23.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 23.12.2010 - 21:44

En jaksa muistaa menneen talven lumia, mutta tänään on ollut koko päivän -27. Hieman viileää on ollut tuolla ulkona.