Huomenta kaikki suloiset napsu-ystävät. Pääsenpäs pitkästä aikaa kysymään, että mitä ruokaa laitatte tänään?

Lisätty: 19.12.2010 - 11:36

Hyviä ruokia teillä, nam. Meidän pitää tyytyä eiliseen, kun kuha-haukikeittoa jäi tähteeksi. Jälkkäriksi mustikkakiisseliä vaniljakastikkeella. Ja piparkakut on paistettu.

Avainsanat: adventti menu

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 19.12.2010 - 10:28

Pääsenpäs pitkästä aikaa vastaamaan ;-D ,
tuumailin just etten taida ottaa hangesta alta puhtaan puuterilumen ilmaisessa pakastimessa olevia maissikananrintoja sulamaan vaan turvaudun spagettiin,pestokastikkeseen ja mainioon parmesanpalaan,josta ihanaa raastetta riivinraudalla.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 19.12.2010 - 09:17

Olipas ajankohtainen kysymys: tässä juuri pähkäilen laittaako kanaviillokkia vaiko rapeaksi paistettua uunikanaa. Hmm...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.12.2010 - 10:08

Nyt tulee makaroni makkara pataa tehtyä!
Nyt pitää aloittaa tuon imelletyn perunalaatikon teko, jotta saa taas jonkun etapin tehtyä ennen joulua..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.12.2010 - 10:42

Meillä syödään eilistä jauhelihakastiketta ja spaghettia, pikkuihminen halusi päättää eilen mitä syödään ja tein isomman satsin niin syödään tänään sitä myös, ei kerkiä paljon kokkailemaan kun pitää kylpylään taas mennä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.12.2010 - 10:45

En ole ruokaa miettinyt yhtään. Nyt tarttis lähteä putsaileen lintujen ruokinta paikkoja. Aamulla kävinkin jo mutta osa jäi vielä. Siellä tulee pakkaslunta ja tuuli sitä höystää sopivalla lennolla.Kaapissa on kyllä liha-perunalaatikkoa kait sitä lämmitämme.Ei mitään ihmeellistä siiten jouluna syödään hyvää .Nuoret laittaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.12.2010 - 11:07

Meillä syödään tänään perhospihvejä mihin laitan annanasrenkaat päälle,perunoita ja kasviksia talontapaan,jälkiruokaa ei tänään ole.Ruokakysymykset on kysymysten aatelia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.12.2010 - 11:34

Uunilohta ja perunamuusia lisukkeineen. Maistuu kyllä hyvältä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.12.2010 - 12:49

Hmm, mitäköhän hyvää sitä tosiaan laittaisi tänään...? Pottuja voisi keittää kun niitä ei ole moneen päivään ollutkaan, ja niiden kanssa jauhelihakastiketta. Jälkiruuaksi leivommekin lasten kanssa pipareita, jääkaapissa on eilen tehty taikina ässehtimässä.

Lisätty: 19.12.2010 - 12:50

Niin ja ruuan kyytipojaksi punajuurisalaattia, sitä rakastaa meillä koko perhe!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.12.2010 - 13:07

Minä syön eilistä broilerikeittoa, kun jäi vieraiden jäljiltä niin paljon ja itse tehtyä mansikkarahkaa.
Kolmen aikaan on viimeksi psteltävä, sitten tulee ainakin 24 tunnin paasto. Vettä vain muutama kulaus.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.12.2010 - 14:20

Perunamuussia, jauhelihapihvit ja salaattia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.12.2010 - 14:26

Eilisiä täheitä mitä on jäänyt..Broilerifilettä,perunamuussia,carrykastiketta ja keitettyjä pikku porkkanoita..Jälkiruuaksi tein puolukkarahkaa..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.12.2010 - 15:01

Juuri söin makaroonimössöä jälleen kerran. :D Nam nam.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.12.2010 - 18:54

päivällä syötiin lihapullia , salaattia ja kasviksia niin ja porkkanalooraa ...jälkäriksi lankesin pullasiivuun kera kahffekupposen ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 23.12.2010 - 21:26

Piti ihan luntata mikä päivä tuo oli ja muistella mitä mahtoi olla ruokana. Taisi olla lihakastiketta kera pottujen.