Asiantuntija-apua,teenkö vahinkoa,jos ajan asennusCD+ajurit uudelleen,ehkä väärät asennukset AIO-tulostimen systeemiin>

Kyseessä MAC-kone(tiedän,et napsuja on mäcciläisiä) ja epäilen,että asensin Win-CD uuteen tulostimeni systeemiin MACin sijasta,koska eivät lataudu iPhoton kuvat tulostettavaksi.Poistanko edelliset asennukset ja uusiksi??Nyt toivoisin kunnon vastauksia,ei "mulla ei ole mac/tulostinta tai muuta ei-vastausta)jotta olisis apuja,pliiz.AIO=AllInOne=monitoimitulostin

Avainsanat: monitoimitulostin tulostimen ajurit

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 18.12.2010 - 19:17

kyllä voit, ei siitä mitään haittaa ole.
uudet ajurit asennat ja poistat vanhat.
jos siinä cd:llä ei ole , etsi googlettamalla merkin mukaan.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 18.12.2010 - 20:14

www.hopeinenomena.net/viewto...mp;t=12620

olisiko tästä palstasta apua!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.12.2010 - 22:08

Minulle kävi niin, että varsinainen monitoimikoneen kättelyohjelma (Scan, form, e-mail jne.) piti ajaa CD-levyltä. Varsinainen ajuri piti hakea netistä valmistajan sivulta. Kone on 64-bittinen ja käyttöjärjestelmänä Windows7. Vanha CD-levyllä ollut ajuri ei enää toiminut, vaikka windows ilmoitti asian olevan kunnossa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.12.2010 - 07:25

En käy mäkkärillä minäkään.
Minunkin monitoimi ulostin suostuu toimimaan ainoastaan Win Professional koneessa. Kahdessa on Win Home Edition ja ja en ole saanut pelaamaan niin olkoon.
Kamerasta tuo tekee paperille valokuvia ilman tietokonettakin, mutta niitä varten sitä ei ole hankittu.