Syötkö sinä oman osuutesi ?

keskiverto suomalainen syö kuulemma 35 kg jauhelihaa vuodessa, oletko keskiverto vai tuletko vähemmällä toimeen ?

www.taloussanomat.fi/omatalo...017425/139

Avainsanat: jauheliha

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 17.12.2010 - 11:03

Kotitekoisten lihapullien ystävänä saatan tuollaisen määrän nauttiakin vuoden aikana. Kyllä meillä syödään kerran tai kaksi viikossa jauhelihaa eri muodoissa.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 17.12.2010 - 15:02

Saatan kuulua tähän kastiin...

  Ilmoita asiaton vastaus
-m-
Vastattu: 17.12.2010 - 15:20

Jauheliha kuuluu meillä perusruokavalikoimaan. Siitä on todella helppoa tehdä niin sopat, murekkeet, lihapullat kuin laatikotkin. Päälle tietysti piiraat ja muut leivonnaiset niin kyllähän sitä kuluu ja minä hoidan varmasti oman osuuteni kunnialla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.12.2010 - 17:59

Vai varmemmaksi vakuudeksi en syö.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 17.12.2010 - 19:01

Oletettavasti, sillä vasta viime viikonvaihteessa tein sitä 5,5 kg. Eiköhän tuolla taas vähän aikaa pärjätä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.12.2010 - 19:29

Lohta menee tuon verran ainakin vuodessa! Etupäässä itse graavattuna 52 viikkoa x n.0,8-1kg/viikko!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.12.2010 - 17:33

Kyllä minä tähän kastiin kuulun.