Nokia Comes With Music puhelin..

Eli olen kyseisen puhelimen omistanut jo (mallia 5230) puolisenvuotta ja sain mukana sen palvelun jossa saa vuoden ladata ilmaista musiikkia, mutta nyt (saan ladata ensivuoden alkuun asti) kun puhelimeni oli helsinkiin lähetetty huoltoon niin oli kännykkään asetettu uusia versioita ym, ja kännykässä oli yli tuhat kappaletta mutta nyt kun yritin kuunnella niitä tuli joku käyttöoikeusrajoitus ja netistä (kännykällä) olisi pitänyt kai ladata käyttöoikeus ym. yritin sitä mutta saldoni loppui siihen yrittämiseen.. poistin kaikki biisit ja ajattelin että jos siirrän ne koneelta uudelleen niin ne toimisi mutta ei.. mitä voisin tehdä? koneellanikin niissä on joku "sinun täytyy saada synkranointioikeuksi tämän tiedoston synkranoimiseen" ym. mutta kaupasta voin edelleen ladata biisejä koneelleni, koneellakin voin kuunnella niitä mutten saa niitä kännykkääni =( pitäisikö ottaa johonkin yhteytta tai jotain?

Avainsanat: nokia nokia ovi player comes with music kännykkä nokia nokia ovi player comes with music kännykkä

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 14.12.2010 - 21:02

oletko jo selannut Nokian sivuja:
www.nokia.fi/asiakastuki-ja-...topaivitys
www.nokia.fi/palvelut-ja-sov...a-musiikki
www.nokia.fi/asiakastuki-ja-...uite/lataa

ellei näistä löydy mitään ohjetta pulmaasi, kannattaa otta yhteys asiakastukeen:
www.nokia.fi/asiakastuki-ja-...teystiedot

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 15.12.2010 - 08:29

Soitto Nokian asiakastukeen niin kyllä pitäisi selvitä!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.12.2010 - 16:07

Minulla on ollut myös vaikeuksia po. palvelun kanssa, mutta asiakastuesta saat hyvät ohjeet. Synkronointioikeudet voisivat viitata siihen, ettet ole vielä OVI-palvelussa ts. jos aiemmin kirjauduit sisään käyttäjänimellä pekka, niin nyt sinun pitäisi kirjautua sisään pekkaOVI ja sitten salasanasi. Nokia muutti käytäntöä pari kolme kuukautta sitten.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.12.2010 - 14:44

Kannattaa siirtyä iPhoneen,ei ole iTunesiin synkronointivaikeuksia eikä muitakaan vaikeuksia ;-D