Kuuluiko 70-luvun kenkävalikoimiisi nyörisaappaat?

Minulla oli valkoiset lakerisaappaat, jotka osasin silloin nyörittää yhdellä kädellä.

Avainsanat: nyörisaappaat

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 07.12.2010 - 15:53

Tottakai oli nyörisaappaat.... ja se minihame.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 07.12.2010 - 15:45

Ei kuulunut nyörisaappaat.Jeesus- sandaalit oli ainoot nyörilliset kenkävalikoimassani.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.12.2010 - 17:04

Totta kai löytyi, oli, punaiset, valkoiset ja mustat...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.12.2010 - 17:16

Totta maar löytyi...sitten oli olevinaan..niin simpsakkaa...kyllä niistä tykkäsinkin todella..jääneet hyvin mieleen...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.12.2010 - 18:57

Ei nyörisaappaat, mutta nauhakengät. Ei muuta ollutkaan kuin nauhallisia kenkiä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.12.2010 - 19:38

Muistan nähneeni nyöri kenkiä .Ei ollut mahdollista sellaisia saada tai ostaa. Ihailin itsekseni ,kun näin jollain sellaiset kengät.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.12.2010 - 20:33

Olin -70 -luvulla aika nuori joten minulla ei ollut nyörisaappaita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.12.2010 - 18:52

Eipä kuulunut ; ) Nyt olen kyllä vähän hurahtanut 70-lukuun. Mistäköhän vois etsiä senaikaisia vaatteita ym. miehille?

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 08.12.2010 - 21:59

Ei kuulunut, ei kertakaikkisesti olisi ollut aikaa ja tarmoa niitä nyöritellä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.12.2010 - 02:30

Ei kuulunut, en ainakaan muista.