Onko noi lennot tonne Mombasaan, niin kuinka kalliita ja millaisia hotellit ovat, onko huoneissa paljon itikoita, Suositteletteko?

Haluaisin tuonne Mombasaan niiiiin lähteä, mutta kannattaako ja millaiseen budjettiin kannattaa varautua? Sekä mistä saisi edullisimmat liput?
KIITOS IHANAT IHMISET VASTAUKSISTA!!

Avainsanat: mombasa

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 06.12.2010 - 19:43

pitkälle toista tonnia matkat lentäen maksavat.
yleinen turvallisuustilanne Keniassa on vaikeasti ennakoitavissa.
täällä infoa paikasta:
www.mombasa.com/

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 06.12.2010 - 20:38

Katsoitko myös erään vanhan kysymyksen (04.08.2009) tiedot ?
www.napsu.fi/vastaukset/kysymys/18136

Kenia: matkustustiedote
formin.finland.fi/public/def...ture=fi-FI

Katso Vinskun matkakertomukset www.napsu.fi/user/1551/matkailu
Sekä muut jutut, kun kirjoitat Mombasa tuohon "Etsi Napsusta" -laatikkoon
kuten www.napsu.fi/matkailu/kokemu...650/6#1742

Lisätty: 06.12.2010 - 21:59

Tuossa Napsun sivulla näyttävät tuollaisia hintoja lennoille ?
Mutta eipä nyt kuitenkaan löydy alle 688,39 €,
- 1 vaihto British Airways, Virgin Atlantic
www.napsu.fi/matkailu/matkak...ikka/kenia
Halvimmat Napsussa löydetyt lennot Keniaan*
HEL-NBO 06/2011 345 € Hae
HEL-NBO 06/2011 346 € Hae
HEL-NBO 01/2011 560 € Hae
HEL-NBO 12/2010 569 € Hae
* Hinta meno-paluulennolta per henkilö. Lentoja ei välttämättä löydy enää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.12.2010 - 13:42

Lentoja voi myös katsella tuolta linkistä:
www.flyhi.fi/

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.12.2010 - 15:50

Muut jo vastasivatkin hinnoista yms. Olen ollut Keniassa ja juuri Mombasassa. Lämpimästi suosittelen. On upea paikka. Kannattaa vierailla myös kylissä, kouluissa jne. jos mahdollista. Välillä voi olla levotonta, mutta matkatoimistot tiedottavat kyllä. Itse sain viettää upean kaksiviikkoisen loman. Masai Marassa kävimme myös ja näimme kaikki tunnetuimmat Afrikan eläimet. Voi, kun tuli kaipaus sinne...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.12.2010 - 09:12

Parasta katsoa eri matkanjärjestäjien sivuilta mitä tuollainen keikka maksaa, tuskin omatoimisesti sinne kannattaa lähteä. Itikoista voidaan menää takuuseen että on!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.12.2010 - 11:07

En ole itse Mombasassa käynyt, mutta tuttuni käy siellä pari kertaa vuodessa ja on todennut halvimmaksi vaihtoehdoksi lentää ensin Tuhkolmaan ja sieltä Frankfurtin kautta Keniaan. Aikaa koneenvaihtoihin tietysti menee mutta kuulemma rahaa säästyy.