Katsoitko telkkarista tuli ,kun sauna Timo oli päässyt kotiin pitkien hoitojen jälkeen.

Olipa elossa ja paljolti muuttunut.Perhe koolla kotona.Timolle paranemisia ja hyviä päiviä eteenpäin.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 03.12.2010 - 10:01

Kyllä katsoin,järkyttävää nähdä mitä ihminen on valmis tekemään itselleen,kun järki päästä häviää ja voiton tahto jää.

Kysyjän kommentti

Kilpailuvietti kova. Kiitos kaikille.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 03.12.2010 - 10:17

Katsoin vähän aikaa en pystynyt teki todella pahaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.12.2010 - 12:14

Sattui olemaan telkkari auki ja seursin sivusilmällä. Kävipä Timolla hitonmoinen tuuri. Ihme, että on hengissä. Aiheutti itselleen kalliin hoidon tarpeen ja yhteiskunta senkin suuremmalta osalta maksaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.12.2010 - 12:34

Katsoin kyllä ja mies todella sairas edelleen, KANNATTIKO HULLUUS!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.12.2010 - 16:25

Katsoin ja melkein voin pahoin. Ihmeellistä, että on elossa. Pitäisi hulluudellakin olla joku raja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.12.2010 - 17:18

Tuli katsottua.HUH HUH sanon minä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.12.2010 - 17:34

katsoin ja mieli paloi vieläkin johonkin samantapaiseen hullutukseen. Oppirahat on maksanut kalliit, olisi hiljaa jo.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.12.2010 - 18:39

En nähnyt ohjelmaa..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.12.2010 - 19:06

En katsonut, mutta sauna kisat on syytä kieltää lailla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.12.2010 - 12:02

Kyllä katsoin ja enpä juuri tuntenut sympatiaa Timoa kohtaan kun oli itse tieten tahtoen mokomaan hullutukseen mukaan mennyt. Ja mihinkäs muualle kuin saunaan se vaan teki edelleen miehen mieli.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 07.12.2010 - 00:02

En katsonut. Hienoa että on toipunut. Miettii varmaankin tämän jälkeen vieläkö lähtee moiseen mittelöön.