-m-
Kysytty: 02.12.2010 - 10:48

Miten hoidat lasten joululahjalistan joulupukille?

Me teippaamme listan ikkunaan tekstipuoli ulospäin niin tontut voivat sitten helposti lukea sen.

Avainsanat: joulupukki tontut

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 03.12.2010 - 09:04

Pihalle kaivonkannelle toivelistan jättävät. Ja kiven laittavat päälle painoksi, jottei tuuli vie. Taitaapi vaan tonttu ihmetellä meidän talon lasten määrää? Senverran monta listaa on sinne jo viety.

Kysyjän kommentti

Toivottavasti tontut löytävät listan tänäkin vuonna.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 02.12.2010 - 11:07

Ei niitä listoja ole enää näkynyt joulupukille, lapseni ovat 35 v ja 30 v ja heillä kummallakin on 2 lasta, me ostamme ympäri vuoden lahjoja heidän lapsilleen, eli voi lahjan hinta syntymäpäivänä olla 1000 e, kuten viimeksi 8 vuotiaalle, läppäri ja taulutelkku, 2 vanhempaa pikkuihmistä ovat saaneet vielä kalliimpia lahjoja, vain tämä nuorin , tulee 16 päivä joulukuuta 2 vuotta, on ilman kalliita lahjoja.Ei ne kalliit lahjat ole olleet turhanpäiväisiä, tarpeeseen ovat olleet, polkupyöriä, ja piikkirenkaita KTM moottori pyörään , jolla 1 pikkuihminen ajelee, voipi olla aikuisena jopa lupaus moottoripyörä urheiluun, aloitti 4 vuotiaana harrastuksen

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.12.2010 - 11:22

Eipä meillä listoja näy kun lapset aikuisia...
Mutta he taas kertovat mitä lastenlapset haluavat että tämä pukin muori pääsee jonkun niistä toiveistä toteuttamaan...
Ja omille lapsilleni ja heidän puolisoilleen teen taas yhteisen kassin jossa kaikkea mahdollista syötävää( ostettua kuivajuttuja ja itsetehtyjä( rommikakku, paholaisenhilloa) ja siinä sivussa joku astia auttamaan niiden toteutuksessa...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.12.2010 - 12:44

Kyllä ne lastenlapset toivomuksistaan kertoo ilman listojakin. Osuman sattuessa aito ilo on paras kiitos.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.12.2010 - 12:56

4-vuotias tytär jutteli tuossa muutama päivä takaperin, että hän haluaisi joulupukin tuovan hänelle kitaran (sellaisen lelun, jossa nappeja painamalla soi laulut). Sanoin, että hän voisi piirtää siitä kuvan ja sitten tontut voivat viedä kuvan joulupukille. Tytär totesi ykskantaan: "ei kun kerro sinä vain joulupukille, minä en voi kun minä en usko joulupukkiin!" :D

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.12.2010 - 12:59

Omille lapsille, jotka ovat jo aikuisia ei paljon lahjoja laitetan on sovittu niin.
Vuoden aikana merkkipäiväinä muistetaan jollakin pienellä tarpellisella asialla.
Voivat olla vaikka nilkkasukat, shampoo ja kyllä se kahvipakettikin kelpaa.
9-vuotias lapsenlapsi on, hänelle annan rahaa, mutta ei minulla ole satoja ja tuhansia euroja
laittaa pienestä eläkkeestä. Saa ostaa sitten mitä haluaa. Muutaman kymmenen euron annan,
sekä karkkia.
Lahjahevosen suuhun ei saa katsoa, sanoo vanha sanonta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.12.2010 - 16:09

ei ole lapsia, ei ole niitäkään ongelmia.
itse kun lapsi olin, veimme kirjeet leikkimökin ikkunapieleen, sieltä tontut kävivät hakemassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.12.2010 - 22:29

Kun lapseni oli pieni, hän kirjoitti kirjeen joulupukille ja laittoi sen tuulikaappiin, siitä "äititonttu" sen nappasi ja välitti toiveet kummeille ja mummeille. Nykyään toiveena on lähinnä vain rahaa ja sitä teini tulee myös saamaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.12.2010 - 01:06

Keittiön pöydälle on illalla jätetty, aamulla oli tonttu tomera sen hakenut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.12.2010 - 22:57

Ei ole enään pieniä lapsia..silloin kun olivat pieniä..veimme ihan postilaatikkoon toivomus kirjeen joulupukille..

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 06.12.2010 - 23:52

Pistin sen aikoinani kukkaroon.