Oletko laskenut oman hiilijalanjälkesi?

Minä olen ja sain lukea olevani peräti kestävän kehityksen guru. Mutta varmaan tässäasiassa olisi vielä kovasti parantamisen varaa.
hiilijalanjalki.hs.fi/calculator/main

Avainsanat: testaa oman hiilijalanjälkesi

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 21.11.2010 - 20:52

Liikuminenkin meni alle keskiarvon ja ketuille menee ruuantähteet.

Ei ollut noista pieruista kohtaa minkä olisi ruksannut, vai eikö ne päästöjä olekkaan?

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 21.11.2010 - 18:23

Minulle oli yllätys että olen tavallinen tallaaja, omasta mielestäni haluan jättää pienen hiilijalanjäljen, minä kierrätän ja olen sähkö ja vesipihi, oli vissiin vähän vääränlaisia kysymyksiä kun oli sponssattu tämä testi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.11.2010 - 19:14

Eipä minä osaa sitä laskea, en nyt luulisi kovin suuri riski enään olevankaan, kun katselen maailmaa vain 50 % näöllä Onhan sen tään sähkövatkain, lasketaanako se häiriötekijksi. Kulkupelini kulkevat kaura-ja
ruisvoimalla, ainoa hiilijalanjälki mitä siitä tulee on se ilmastonpäästöluku.
Olipa vaikeaa

Lähteet:
oma kulutuslaskuri

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.11.2010 - 19:24

Olen ja kasvatan sitä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.11.2010 - 10:34

En ole laskenut..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.11.2010 - 13:49

No eipä ollut paha

Vihreä Ninja

Jättämäsi hiilijalanjälki on varsin kohtuullinen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.11.2010 - 22:57

Eipähä tullut tutuksi.Katselin sitä siihen malliin että.Mielenkiintoisaa.

Lisätty: 25.11.2010 - 14:44

Nyt tuli tuokin testi tehtyä.Elän tavallista elämää.enkä sorru kuluttajana turhaan ylenpalttisuuteen.Hyvä oli minun jalanjälki. Oikein hyvä.Asuminen meni yläkanttiin tuosta keskitasosta. 3kertaa korkeammalle.Mutta, se jos mikä tärkeetä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 25.11.2010 - 21:57

Ojalan laskuoppi ei koskaan mennyt kunnolla perille.