Muistaako työnantajasi sinua mitenkään joulun alla?

Jos et enään ole työelämässä muistatko muistiko hän aikoinaan sinua lahjalla tai ylimääräisellä palkkapussilla? Oliko hänellä tapana muistaa työntekijöitä joulun alla?

Avainsanat: odottamaton lahja

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 20.11.2010 - 13:18

Työnantajani ei muista, muistelot loppuivat viime laman aikana. Sitä ennen saadut lahjat olivat kalliita mm. hopeaesineitä. Nykyisin tahkotaan tulosta eikä muulla ole merkitystä.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Ida
Vastattu: 19.11.2010 - 18:37

Työnantajani on myös asuinkumppanini - ei muista kummassakaan ominaisuudessaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.11.2010 - 18:58

Kun olin työelämässä niin lahjalla työnantaja aina muisti ja hyvät joulujuhlat piti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.11.2010 - 19:13

KYllä muistan . Olin Rakakennusliike Häyrynen Helsingissä vuonna 1969, Oli konttori Liisankadullaja olin kirjanpitäjänä siellä. Saimme alkakerran lyhyttavaraliikkeestä valitsemaan sukkia, ei ollut silloin sukkahousuja, en muista kunka monet parit saimme ostaa. sitten saimme kuukauden nettopalkan samana jouluna.Kahvit konjakin kanssa konttorissa.
Toinen muistamisen arvoine on juhla kun pääsin Kansallisteatteriin näytelmaa katsomaan yhtenä jouluna.
Myöhemmin taisi lama iskeä, Keuruun kaupuniki vei Keuruun lomahotelliin ruokatarjoulu oli ja tanssia
juomat tilasimme itse, Parhaita kuitenkin oli ne alalkouluaikaiset joujuhlat taisi olla joulukuusi nimelläkin.
Oli ruskea joulupussi ja todistukset saimme ja sitten kotimatkalle, eikä tuiske käynyt jalkoihin yhtään ja muisikin oli
tallella hyvin vielä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.11.2010 - 19:36

Muistaa mieheni minua lahjalla. Samassa veneesä soudeltu. Molemmat muistamme toisiamme.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.11.2010 - 19:58

Kyllä muistaa. Viime vuonna lahja oli omalta yksiköltä herkkukori ja viinipullo ja koko konsernilta 50€:n lahjakortti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.11.2010 - 21:03

Kyllä muistaa nykyinen työnantaja jollakin pienellä lahjalla...ja vanhukset joita käyn avutamassa..
Edellinen työnataja muisti myös...missä olin palveluksessa yli 40 vuotta..silloin tuli useampi lahja ennen joulua..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.11.2010 - 07:45

Työnantaja tarjoaa joululounaan ja pienen yllätyslahjan joka vuosi. Viime vuonna se oli pieni kätevä matkaradio.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.11.2010 - 09:25

Saapas näkee muistavatko entiset antajani!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.11.2010 - 11:22

Työnantajani mieheni muistaa kyllä tositosi pienellä lahjalla joka on taas joku sievä koru minulle... ( yhteen aikaan sain vaikka mitä keittiövälinettä)...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.11.2010 - 18:55

Kyllä muistaa. Joka joulu viinipullolla. Niitä on tuolla kaapissa varmaan 20 . Osan olen heittänyt jo pois. Joulukahvit tarjoaa myös kakkujen kera. Itse osallistun niiden laittamiseen.

  Ilmoita asiaton vastaus
-m-
Vastattu: 22.11.2010 - 08:45

Työnantaja ei anna kuin lämmintä kättä, mutta alihankkijoilta tulee noita viinipulloja useitakin. Osan annan eteenpäin jouluna, osa pölyttyy kaapissa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.11.2010 - 11:28

Kyllä ollaan vuosittain jotain kivaa saatu.. ehkäpä tänäkin jouluna?