Mitä odotat tulevalta vuodelta 2011?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 16.11.2010 - 11:06

Tietysti sitä tavanomaista eli terveyttä, ehkä hieman "iisimpää" töissä, mielenkiintoisia matkoja, ehkä uusia mielenkiintoisia tuttavuuksia myös.
Toivon myös sitä että jaksaisin entiseen tapaan osallistua yhteisten asioiden hoitoon.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 16.11.2010 - 11:04

terveyttä sitä toivon kaikille läheisilleni sekä napsulaisille :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.11.2010 - 11:05

Rauhaa ja hyvää tahtoa ihmisten kesken. Heräämistä todellisuuteen, ettei planeettamme kestä nykyistä menoa vaan meidän tulee ottaa vastuu luonnon ja eläinten suojelusta. Muutos lähtee jokaisesta yksilöstä, joten jokainen voi vaikuttaa ja luopua apatiastaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.11.2010 - 17:17

Rauhaa koko maailmalle (jota emme kyllä saa), sitä suurta rakkautta, että voisin sen osoittaa lähimmäiselleni ja ottaa heidät huomioon.
Voi sillä listalla on vain anomisia ja pyytämisiä, mutta, että saisin myös kiitoksen kohoamaan huuliltani, eikä vain aina valittamaan.
Ja kun se sateenkaaren pää on jo aika lähellä saavuttaisin sen suuremmitta kivuitta ja jos lähtöaikani on ensi vuonna, saisin sen Jumalan kämmenellä nukahtaa uuteen elämään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.11.2010 - 17:33

En ole edes vielä kerennyt ajatella. Hmmm. Odotan Hurtsin keikkaa ja että olisi hyvä vuosi muutenkin. :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.11.2010 - 17:33

En yhtään mitään kun suoraan sanon sen. Menen pimeän päivän kerrallaan. Katsotaan mitä uusipäivä tuo tullessaan.
Olisihan se kivaa kun kaikki olisi pelkkää hyvää. Kiitos etukäteen yläkertaan.
Mutta terveys ja pirteys se tärkeintä. Jaksaisi voimallisesti loppuun asti ja nauttien.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.11.2010 - 19:52

Terveyttä ja haasteita uudelle vuodelle...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.11.2010 - 11:45

Selkeyttä ihmissuhteisiin.

  Ilmoita asiaton vastaus
-m-
Vastattu: 17.11.2010 - 13:55

Rahatilanne on vuoden loppua kohti heikentynyt tasaisesti, verottajakaan ei asiassa auta. Tammikuussa rupeaa vaimoni saamaan jälleen parempaa tuloa, niin sitten loppuu vyön kiristäminen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.11.2010 - 22:58

Sitä että terveyttä riittää itselläni..niinkuin myös läheisilläni..kun tänä vuonna on ollut vakavia sairauksia..mutta nyt on kaikki hyvin..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.11.2010 - 11:22

Terveyttä ja uusia tuulia...