Onko mitään ihanampaa kuin saada pari tahmatassua askartelemaan, leipomaan ja pelaan pariksi tunniksi huusholli hyrskyn myrskyn

Avainsanat: ihanat lapsenlapset

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 14.11.2010 - 21:14

Ei ole sen ihanampaa, minulla on 4 niitä tahmatassuja ja paljon ovat meillä ja saavat kaikenlaista tehdä mitä kotonaan ei saa, meillä on erilaisia virikkeitä pikkuihmisille, 2 vrk menee hyvin mutta sen jälkeen mamma ja pappa alkaa väsymään ja mielellään heidät kotiinsa viedään, menee mammalla siihen hyrskyn myrskyn siivoamiseen pari päivää lisäksi.

Kysyjän kommentti

Niinpä. Kyllä niiden kanssa jaksaa touhuta hetken aikaa, kun tietää että se ei kauaa kestä. Ja sitten on aikaa siivota rauhassa.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 14.11.2010 - 21:18

Kyllähän sitä nuorenpana niitä sottasormia odottaa oikein, mutta nyt vanhempana kun on jo vaikeaa ja väsynytkin, niin kiva kun käyvät, mutta en jaksaisi enään kovin pitkään. Ja eihän minulla olekaan kun yksi 9 vuotias lapsenlapsi enään käymässä senikäisiä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.11.2010 - 21:24

Meidän tahmatassut ovat jo aikuisia...kullä pieninä saivat huushollin sekaisin ..se oli kyllä ihanaa aikaa...pitää vaan odottaa koska saapuu 4:jäs polvi kuvioihin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.11.2010 - 22:29

Kyllä nuo tapahtumat antavat meille elämän suolaa. Mikään ei lienee maailmassa tärkeämpää kuin tahmatassujen (6) kanssa touhuaminen. Harvemmin minä nyt leivon, mutta kaikennäköistä muuta puuhastelua kyllä riittää. Onhan niitä paikkoja sitten aikaa siistiä kun ovat taas kotiinsa menneet. Ihania kaikki tyynni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.11.2010 - 09:15

Oma tahmatassuni on jo iso poika, mutta ihanaa se leipominen ja muu touhuaminen oli erityisesti joulun alla hänen häärätessään tonttulakki päässä ja posket punaisina.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.11.2010 - 11:15

Voi tuttujahan nuo tahmatassut joskus oli, vaan siivomisen jättivät minulle yksikseen...
Mutta kaikkihan me opimme jo varhain ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.11.2010 - 23:43

Mukavaa, että omat tahmatassut osaavat jo siivota itse jälkensä. Jossain vaiheessa varmaankin on taas heidän tahmatassunsa taas järjestämässä siivottavaa, mutta tällä väliajalla nautin laiskottelusta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.11.2010 - 18:12

Minulla on niitä viisi, kaksi kolmevuotiasta ja kolme alle vuoden ikäistä. Yksi on juuri viikon etelän-lomalla äitinsä kanssa täällä seuranani. Kävin juuri hakemassa apteekista lisää vaippoja. Mukavasti on täällä mennyt, vaikka nelikuukautisen kanssa täytyy koko ajan varoa näitä vieraita bakteereita. Kylpyvedenkin keitimme. Mutta hyvin on mennyt, ylihuomenna lähtevät pois. Sitten olenkin pari viikkoa ihan yksikseni, siltä ainakin näyttää, vaan eihän sitä koskaan tiedä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 16.11.2010 - 23:28

On - saada niitä viisi yhtäaikaa.