Oikein hyvää ja antoisaa isänpäivää kaikille napsu isille.

Tämä päivä on isä sulle.Muistelen tässä omaa isääni joka muutti ajasta ikuisuuteen
27.6.1998.Viemme tänään hänelle kynttilän hänen haudalleen.

Avainsanat: isänpäivä

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 14.11.2010 - 20:16

Kiitos, kiitos kissaäiti.
Olipas aterialla makua ja yllätyksiä.
Uudessa yöpuvussa meinaan ensi yönä nukkua ja sitä ennen kukkua.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 14.11.2010 - 10:54

Kynttilöitä on viety eilen . Siellä ne on salaisessa puutarhassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.11.2010 - 10:59

Tänään appiukonhaudalle havut ja kaunis kynttilä sadesuojalla jossa enkeli..
Ja omalle isälle nyt lähden lahjuksia viemään...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.11.2010 - 13:46

Oma isäni kuoli myös isänpäivänä 1973. Tosin suomalainen almanakka merkitsi isänpäivän ilman Helsingin yliopiston päätöstä jo v. 1970-1972 kalenteriin ja sen jälkeen sitä vietettiin epävirallisesti.
Vasta 1987 yliopisto katsoi sen niin vakiintuneeksi ,että se hyväksyttiin pysyvästi kalenteriin ja merkittiin myös liputuspäiväksi.

Se 1973 joulun alus ja joulu oli meille erilainen kun perheen pää oli poissa.

Niin kevyt hän oli lähtiesään kun kuuran henkäys
kuva isänpäivän aamulta, jolloin puut oli lehdetönnä
hetkellä jona hän viimeisen nehkäuksen henkäisi.
Keveys, valo ja hiljaisuus juuri sillä hetkellä seuranani.

Meitä varmaan on paljon napsussakin, jotka emme saa enää omaa isää rutistaa kuin muistoissa,
mutta onhan koteja, joissa omien lasten isiä nyt rutistetaan ja ehkä kuolataan poskikin märäksi.
Onnea vain täysi ja kukkurallinen isänpäivä niihin koteihin. Me muut osattomat otamme osaa onneenne.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.11.2010 - 20:07

Kiitän Kissaäitiä toivotuksista.
Hiljaiset ovat juhlat. Jos joskus vielä saa juhlia voi olla mukavaa..

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 16.11.2010 - 23:15

Sattumoisin mietin minäkin omaa isääni, missä lie vai onko missään.