onko teillä jouluinen olo??

minulla tulee vasta jouluinen olo kun on paljon lunta,kylmää ja joulukoristeita.

Avainsanat: joulu

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 13.11.2010 - 20:11

No ei nyt,kun lumet meni menojaan ja pirskatin pimeetä. Taittaa olla 16 tuntia tuota pimeetä .Heti kun laitan ulkokynttilöitä ja maa valkoinen .Ihanne pakkanen 4-Tähtinen taivas ja iso kuutaivaalla.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 13.11.2010 - 19:55

eipä ole ainakaan vielä ja miten vanhemmaksi tulen sitä vähemmäksi joulun vietto käy.
Nyt näkyy kaikki se turha vouhotus, joka tunkee joka tuutista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.11.2010 - 19:59

Ei ole jouluinen olo vielä, siihen on niin pitkä aika vielä, viikkoa ennen minulle tulee yleensä joulu päälle ja touhuan paljon lahjojen ja koristeiden kanssa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.11.2010 - 20:17

Ei vielä , mutta vastahan onkin marraskuu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.11.2010 - 20:56

Ulkona on tosi upea jouluinen maisema. Lunta on ihanasti puiden oksilla ja katuvalot valaisevat puhtaan valkean hangen. Näin meillä Tampereella.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.11.2010 - 21:12

Ei ole miulla jouluinen olo,kun on pimeää,märkää ja harmaata.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.11.2010 - 22:24

Ei ole jouluinen olo.Mikään suuri juhlapyhä ei oikein natsaa minulle. Näihin karkeloihin liittyy niin paljon huonoja muistoja.Lähtisin joulua karkuun , jos vaan voisin, mutta lastenlasten takia en mene.Nyt eletään näin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.11.2010 - 09:38

Joskus vähän hipaisee...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.11.2010 - 09:46

lapsena joulut oli tärkeitä lahjoineen ja joulupukille kirjeet ennen joulua, ja aina tontut olivat hakeneet ne toivomuskirjeet.
nykyisin kynttilöitä ja ulkovaloja ennen ja jälkeen joulun, iltojen pimentyessä.
ei ole lapsia tässä perheessä, ei sen kummempia joulujuhlia vietetä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.11.2010 - 10:57

Eipä vielä ole tullut Turussa ei lumen ripettäkään märkää ja syksyistä...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.11.2010 - 13:08

Kyllähän se tuolla lapin lumisissa maisemissa viime viikolla mieleen juolahti. Aurinkoinen ja luminen (30-40 cm) luonto sen sai aikaan.
Nyt etelän kurakelissä se hälveni. Lieneekö tänä vuonna enää toista kertaa ajatuksissa.

  Ilmoita asiaton vastaus
-m-
Vastattu: 14.11.2010 - 14:09

Voi voi, marraskuu vasta puolivälissä ja pitäisi jouluakin jo murehtia. Onneksi palkkapäivä on 18.päivä, jos sitten vaikka jokusen lahjan ettei kuitenkaan jää viime tinkaan...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.11.2010 - 16:24

Ainakin eilen illalla oli, kun vietimme naapureiden kanssa yhteistä iltaa grillikodassa kuumaa glögiä siemaillen valaistuksena sisälle ja ulos viritetyt monet, monet kynttilälyhdyt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.11.2010 - 18:52

Ilmassa on hieman joulun tuntua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.11.2010 - 21:06

Ei ole vielä jouluinen olo,kun ei ole lunta maassa..syksyinen olo..kun tuli vasta Turkin lämmöstä..
Vaikka joulu on jo aika lähellä..Kynttilöitä on kyllä polteltu..syys iltojen iloksi..

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 16.11.2010 - 23:05

Pakko harjoitella jo joululauluja - yritän olla ajattelematta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.11.2010 - 18:27

Kävin tänään Halpa-Hallissa ja sielä soi joululaulut, niin tuli kyllä ainakin hetkeksi jouluinen olo. ^^ Meillä on tänä viikonloppuna koululla muutenkin joulumyyjäiset, niin sitten ainakin pitäisi tulla jouluinen olo.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.11.2010 - 11:05

Ei ole jouluinen olo, tänään on syksyn ekat pikkujoulut!