Milloin viimeeksi kävit ravintolassa pitämässä hauskaa?

Meidän ravintola käynnit ovat historiaa,käymme vain lounaspaikoissa ja siitäkin on aikaa.

Avainsanat: lounas ruoka

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 12.11.2010 - 15:54

eilen,

juuri ja juuri vielä muistan ... ;-D

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 11.11.2010 - 18:29

40v.tta sitten. Aika harppaus .Ei ole mieli tehnyt niihin paikkoihin.Kuin aika menee non nopeeta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.11.2010 - 18:53

Siitä on liian pitkä aika. Onneksi pian on pikkujoulut ja silloin pidämme hauskaa myös ravintolassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.11.2010 - 19:01

Minä 2 vuotta aikaa joulujuhlissa olen ollut ravintolassa pitämässä hauskaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.11.2010 - 19:09

Vain haaskoo pitämässä olen käynyt!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.11.2010 - 21:12

Kyllä tässä Lokakuun puolenvälin jälkeen 2 viikkoa tuli käytyä joka ilta Turkissa ravintolaissa..kun ei illasta aikaseen malttanut mennä nukkumaan....Sitten vielä rauhoituimme,kun pääsimme huoneeseen...piti polttaa parvekeella kynttilöitä,ja nauttia ihanasta lämmöstä..ja rupatella päivän mukavista tapahtumista..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.11.2010 - 21:41

Siitäpä onkin aikaa...en taida enää hallita tuota hauskanpidon jaloa taitoa. Syömässä käymme ja sekin on tavallaan, no ainakin mukavaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.11.2010 - 22:55

Elokuun viimeisenä päivänä tuli Turkin Kusadasissa istuttua iltaa ravintolassa ja hauskaa oli...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.11.2010 - 09:02

Siitä on kyllä niin pitkä aika etten edes muista. Ruokapaikoissa tulee käytyä kyllä sekä kotimaassa että ulkomailla.
Nyt kun mennään tyttären kanssa Vilnaan kohtapuoliin, päätettiin että käydään jossain viinibaarissa siellä, ellei nyt olla yli-ikäisiä sinnekin, lähinnä minä.
Ei... nyt tulee mieleen jotain eli Brysselissä tulee käytyä joissain baareissa ennen iltaruokailua ja myös Amsterdamissa joskus mutta ei missään ns. tanssi-ja musiikkipaikoissa, Euroopassa ajanviettokulttuuri on aikalailla toisenlaista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.11.2010 - 09:53

Minulla taitavat Ravintola jutut myös olevan historiaa.En käy minusta kalliita reissuja ne.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.11.2010 - 10:27

en edes muista

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.11.2010 - 11:55

Viimeksi olen käynyt Porissa v.1987 oli mieheni äidin hautajaiset. Ravintolan nimeä en muista, mutta
jonkin kabinetti se oli. Ei ollut tietysti juhlan luonteen vuoksi ilojuhla, mutta vanha lähes 90-vuotias
eläissään iloinen mummo. Oli järjestänyt oikein konjakin kanssa kahvit tarjottavaksi ja kun Karjalan evakoita oli, ruokana oli aito karjalanpaisti. Lähisuku oli vain läsnä. Olimme yön samaisessa
hotellissa ja yön päälle menimme ravintolan puolelle ja kyllä me tansimme siellä, mutta ei ne nyt
mitkään iloitsijaiset olleet, mummo oli vain sanonut, että älkää murheella häntä hautaan viekö.
Mieleenpainuvat "maahampanijaiset".jäi kaunis muisto Miina mummosta. muutenkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
-m-
Vastattu: 12.11.2010 - 12:01

Työpaikkamme ilmapiiri on nuorekas ja tuntuu että menijöitä olisi pitkin viikkoa. Itselläni on kuitenkin perheessä pieniä ja vielä lisääkin tulossa niin olisihan se aika vastuutonta juosta kaikissa kekkereissä. Pikkujouluihin ajattelin kuitenkin osallistua ilman autoa, tai ehkä autollisena.. katsotaan sitten. Niihin on vielä hiukan aikaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.11.2010 - 13:55

Tähän on helppo vastata, sillä käyn harvoin ns. viihteellä, ruokaravintoloissa sitäkin useammin. Olin tanssiravintolassa syyskuussa ja oli niin paljon vientiä, että mukava oli välillä päästä istumaankin. Tätä sattuu kohdalleni harvoin, mutta joskus kuitenkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.11.2010 - 17:14

En ole vähään aikaan käynyt, kevättalvella sitten suunnistan enemmän.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.11.2010 - 23:13

Kyllä nuo juhlimiset menee ulkoruokinnan tarpeen mukaisesti. Silloinkin vain ruokailemassa. Muusta aikaa monia vuosia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 16.11.2010 - 22:31

Valovuosia sitten.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.11.2010 - 19:14

viime kesänä kävin kiiinalaisessa syömässä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.11.2010 - 10:23

Viime kesänä käväsin Onnelassa.