Miten vanha mies voi vielä ihastua toiseen naiseen, vaikka on asunut avoliitossa jo 30 v. Kerronko kohteelle vai en. 2 rakasta!

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 12.11.2010 - 09:39

Ihastua ja rakastua voi vaikka minkä ikäisenä. Pitää miettiä että jos on 30 vuotta yhdessä ollut, kannattaako kaikkea sitä tuttua ja turvallista heittää pois, vihastuttaa ja suututtaa rakkaan ystävän, varsinkaan kun ei tiedä mitä todella tulee tapahtumaan. Onko se elämä toisen kanssa sen auvosempaa esim 10 vuoden päästä. Ihanaa kuitenkin tuntea ne ihastuksen värinät, mutta entä se pelko turvallisuuden ym tutun menetyksestä.

Lähteet:
Oma kokemus

Kysyjän kommentti

Tunne on tosiaan kuin teini-ikäisellä. Se värinä pitää elämisen elämisen arvoisena!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 11.11.2010 - 16:28

Totta kai voi.
Mutta puntaroi asia ensin tarkkaan, teillä sentään 30 vuotta yhteistä taivalta.
Tämä toinen voi olla vain hetken ihastus ja ensimmäinen hieman laimentunut arjen myötä..
Ja sanonta parempi tossun alla kuin taivasalla, voi myös käydä niin, että uutta et saakaan ja vanhan menetät..
Siksi suosittelen kuuntelemaan sydämmesi ääntä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.11.2010 - 16:35

Vaikeaa, vaikeaa.. Pistä nyt puntariin elämäsi nuppuneulatkin ja erottele mitä hyvää ja kivaa teillä on ollut Kerrot , että olet vanhempi mies, mutta onko mielitiettysi sitten nuorempi sinua.
Jos sinulla on hyvä suhde ollut entiseen, älä lähde purkamaa.Ne kaalait vovat aidan toisella piolella aina hekullisemman makuisia. Jos kerrot tee se sitten vasta, kun olet päättänyt ,että päätäät entise suhteen.
Jos et ole varma . älä pahoita pitkää avoliitttoa mielipahaan

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.11.2010 - 18:40

En tiedä oletko jutussa ulkopuolinen pällistelijä. Va osuiko ihan viereen.Kyllä vanhoillakin vielä tunteita on. Ei pidä vähätellä.Täytyy mies tai nainen , olla tosi hyväkuntoinen.Yleensä hetken ihastuksia. Tilanne sen määrää miten käyttäytyy.Maltti on näissä aina valttia. Vieraan on vaikea sanoa. Jää tulkinnalle liian paljon varaa.Lykkyä tykö.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.11.2010 - 18:59

Rakkaudessa on kaikki mahdollista.
Mutta kertoako petetylle osapuolelle vai ei - siinäpä pulma. Huonojen uutisten tuojat ammutaan ensimmäisenä.....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.11.2010 - 19:10

eipä se ikää katso .
ihmisellä vain yksi elämä.
mutta ei kannata ketään tahallaan loukata ja skoijata.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.11.2010 - 21:15

Ei ikä ole esteenä..mutta kannattaa harkita mitä on tekemässä...kannattaako vaihto...Aidan takana on aina ruoho vihreämpää..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.11.2010 - 21:51

Eihän se rakkaus ikää katso eikä paljon muutakaan, kun kohdalle osuu. En tiedä onko omakohtaista, mutta jos toisten niin ehkä on parempi olla puuttumatta asiaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.11.2010 - 08:38

Kuka on vanha? No...olen kuullut että vanhainkodeissakin naiset riitelevät miehistä, lieneekö sitten vai periaatteellisia kysymyksiä. Onko tunne vain ihastusta vai mitä? Kyllä ihmissuhde saattaa kulua totaalisesti loppuun ja mitään hätiköityjä liikkeitä ei kannata tehdä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.11.2010 - 10:30

toki aina kertoa voi. mutta ei kannata sekoittaa ihastusta rakastukseen. niillä on aikamoinen ero. mietintää ja aikaa - asiat selviävät usein tosta vaan ( kunnei niistä väkisin tee vaikeita ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.11.2010 - 17:15

Ihmisellä on lupa rakastua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 16.11.2010 - 22:30

Kannattaisi hieman miettiä ensin. Mitäs sitten jos uusi tipu ei ollutkaan se oikea - ja vanha muori ei otakaan takaisin - mitenkäs sitten suu pannaan.