Oletko ollut Lontoon sumussa?

Lappeenrannassa on kovin sumuista ja siitä tämä kysymys tuli.

Avainsanat: lontoo sumu

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 10.11.2010 - 15:42

vähän sumuista täällä Hesassakin on

Lontoon sumussa on tullut oltua useasti, 80-luvulla pari kertaa kuussa oli asiaa niille kulmille ja siihen sitten mahtui vähän kaikenlaista ilmaa mukaan ....

tosin ne legendaariset savusumut (smoke) ovat paljon vähentyneet sen jälkeen kun asuintalojen koksilämmitys joutui pannaan ja muutamia muitakin ilmanlaatuun vaikuttuvia toimenpitteitä tehtiin lähinnä 80-luvun loppupuolella ....

Lisätty: 11.11.2010 - 12:17

eihän noissa Savonlinnankaan sumuissa mitään vikaa ole, vai kuinka ?

valperi.blogspot.com/2010/11/sumu.html

_

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 10.11.2010 - 16:07

En ole käynyt Lontoossa ja tuskinpa kiinnostaa edes käydä. Muuten sumuisia päiviä on aina silloin tällöin ja minusta ne ovat salaperäisen mielenkiintoisia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.11.2010 - 16:28

muutaman kerran olen ollut Lontoon humussa ja sumussa.
Seinäjoella ei ole kumpaakaan, normaali talvikeli ja lunta silminkantamattomiin.
tosin kuinka kauan, koska nollakeli tällähetkellä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.11.2010 - 16:39

En ole ollut Lontoota lähelläkään, sumua kyllä oli täällä Keski-Suomen Keuruulla sunnuntaina paljon.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.11.2010 - 17:38

En ole mutta senkin haluaisin nähdä livenä...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.11.2010 - 18:42

Sumuista on Keski-Suomessakin vaan ei taida lyödä vertoja Lontoon sumulle. Lontoon sumua en ole vielä päässyt kokemaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.11.2010 - 18:50

Käymätön paikka kun on huono mennä autolla. Nykyisin tosin vois viedä auton junalla Ranskasta Calaisiin kanaalin ali.
Onhan näitä sumuja nähty: www.napsu.fi/matkailu/matkak...Kauniainen
Ajettukin Jyväskylän Suurajoissa, ettei molempia reunoja kylätiestä nähnyt, mutta nuotti osui kohilleen kun maaliin päästiin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.11.2010 - 19:08

En ole mutta Suomen sumuissa monta kertaa.Olisiko nuo kokemuksen arvoisia . Venäjälläkin kovaa sumua oli kesällä.Lontoon sumu ,kyllä vahinko vaan jää minulta kokematta. Mua on pyydetty ranskan sumuunkin monasti, mutta en ole lähtenyt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.11.2010 - 20:20

En ole siellä ollut sumussa, eikä tee mielikään mitään sumuja katselemaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.11.2010 - 20:26

En ole käynnyt Lontoon sumussa..Kyllä oli Kotkassakin todella kova sumu tänään..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.11.2010 - 22:51

En niin kertaakaan ole ollut Lontoossa - en edes saarella. Kovasti mieli tekisi käydä Skotlannissa ja Walesissa. Lontoosta en niinkään ole kiinnostunut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.11.2010 - 08:12

Olen ollut, olen myös asunut Lontoossa jonkin aikaa.
Brittein saaret on mielenkiintoinen alue, etenkin se muu osa kuin Lontoo.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 12.11.2010 - 19:59

Minulle on riittänyt ihan tämän Savon sumu. Senkin kanssa on pitänyt ajaessaan olla tarkkana.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.11.2010 - 18:11

Vastaan lyhyesti: Olen ollut.