PITÄÄKÖ NAPSULAISET JOSKUS KOTONAAN MYYNTIKUTSUJA ?

Minä itse pidän nykyään enää vain Partyliten kynttiläkutsuja.. (olen niihin ihan villinä niin esineisiin kuin kynttilöihin)
Ja kuinka osuvasti joka vuonna pidän syksyllä yhdet kutsut ja aina onnistun ottamaan nuo lumimyrskyn aikaan...

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 09.11.2010 - 15:40

Minä kun olen noita Oriflamen tuotteita myynyt yli 10 vuotta niin pitää sitä myyntikutsuja joskus pitää. Ja kynttilä kutsut pidin, vaikeaa oli minulle kun tuoksukynttilöitä esiteltiin, olen Astmaatikko, vedin Elixair ilmanpuhdistimen viereeni ja sain kutsut läpi hengitettyä. Mielenkiintoisimmat kutsut oli joissa olen käynyt, seksivälineiden myyntiä, ostin itselleni naisten kuulat ja huumori mielellä nuorisolle hohtavia kondomeja. Viimeiset koti kutsuni ovat olleet Vaikuttavat korut, energetix by PETRA DÖRING, mangneettikoruja, ovat kauniita koruja sekä rannekkeita ilman mangneettiakaan ja laadukkaita.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 09.11.2010 - 16:32

On vähän sellainen pakkomyyntitunnelma.En ota kotiini moisia kutsuja.Kuka mistäkin tykkää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.11.2010 - 16:37

En ole koskaan ajatellut pitää mitään myyntikutsuja. Tutut voi tulla ilman kutsumattakin vaikka kahville.
Joudun pitään tiekunnan tiekokouksia säännöllisesti meillä.Eikä niitä kukaan muu ole valmis kotiinsa ottamaan.Joten riittää. Pakonomaista tunnelmaa tulee jos vielä kauppaa jotain toisen tahtomattaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.11.2010 - 17:07

Kutsun mielelläni ystäviä kotiin, mutta en halua pilata tunnelmaa myyntipuheilla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.11.2010 - 17:15

En pidä enkä käy sellaisissa. Tuotteet ovat hiukka kalliita eikä minulla ole rahaa ylimääräisiin...enkä kyllä tarvitsekaan, mutta varmaan kiva juttu sellaisille asiasta kiinnostuneille.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.11.2010 - 17:40

Monta vuotta sitten meillä oli Tupperin kutsut, kun kaverini oikein kovasti pyysi päästä niitä meille pitämään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.11.2010 - 17:55

en ole pitänyt kotonani, yhden tuttavarouvan tyttären kynttiläkutsuilla olin. mutta en mene toista kertaa.
Minusta siinä on jotenkin pakko-oston tunne ja ovat kallita mummom lompuukille.
Liivien esittelyjen pitokutsua odottelen, kaupassa on niin vaikea sovittaa ja sitten siellä on asiantuntijana koulutettu opas. Ovat varmaan kallita, mutta jos yhdet rynnäspuskurien suojat ostaisi,
jotka tukisi vähän kyljen puoleltakin. Pitäisin niitä vain "herrojen huveissa", josko huomaisivat, että ryhti on parantunut. tupparvare astiat ainakin rasia olivat hyviä aikoinaan. Säily tuoreena hiivakin puoli vuotta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.11.2010 - 19:32

Ei pidetä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.11.2010 - 21:47

En pidä minkäänlaisia myyntikutsuja..joskus olen kyllä ollut kutsuilla...en kyllä niistä välitä,kun ovat tuotteet niin kalliita..Kynttilätkin huonolaatuisia,kerran yksi rouva oli ostanut sinisen kynttilän,ja ajanmyötä väri haihtui ihan vaaleaksi..eikä saanut korvausta..eli ei ole takuutta tuotteille..Ja ihan liian voimakkaita hajustetut kynttilät..

  Ilmoita asiaton vastaus
-m-
Vastattu: 10.11.2010 - 09:15

Meillä ravaa sukulaisia ja kavereita kylässä päivittäin. Siihen jos vielä ottaisi jotain tupperia mukaan niin voisinkin asentaa ulko-oveksi pyörö oven.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.11.2010 - 11:06

Ei meillä myydä mitään ä, mutta kutsuja kyllä pidetään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 12.11.2010 - 19:15

En pidä - eivät ole minun alaani.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.11.2010 - 21:29

Kaupatkoon tuotteensa muualla kuin minun kotonani. Pahemman laatuista pakkosyöttöä.