Erikoinen pelastustehtävä?

www.iltasanomat.fi/hyvaolo/s...id=2260339

Avainsanat: helpotus

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 01.11.2010 - 21:20

Meniköhän kaikki putkeen?

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 31.10.2010 - 18:30

Onpa ainutalatuinen ei liene monia maailmassa joukossa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.10.2010 - 18:57

Olipa erikoinen tapaus.Muistaa itsekkin sen putkeen laittaneen.Varmasti helpotus .Olisi voinut käydä hullumminkin. Kaikkia sitä mieleen tulee.Hänellä ei tainnut olla kumppania ,tuohon hommaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.10.2010 - 19:07

Herää kysymys miksi se oli putkessa.. HEH HEH!!!

No olipa henkilökunnalla kiperä tehtävä...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.10.2010 - 19:15

totakohan se isä aikoinaan tarkoitti kun varoitteli :

"että älä nyt sitte ihan joka rakoon sitä lykkää"

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.10.2010 - 19:30

Mitähän siinä on miehen mielessä liikkunut, kun palomies on rälläkkä kourassa lähestynyt.

Älkää nyt hyvät napsu-miehet kokeilko tätä kotona eikä naapurissakaan!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.10.2010 - 19:51

Niinhän se on, että elämä koulii usein kantapään kautta, mutta harvemmin peniksen....heh, heh...vahingonilosta hymyilee hän. Ei pitäis itteään tunkea joka paikkaan..heh, heh.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.10.2010 - 20:27

Siin on pelastajilla ollu varmaan pokassa pitämistä :-D

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.10.2010 - 21:00

Kerran näinkin päin.
Eräänkin kerran on ollut uutinen, että käpy on ollut jossain muualla kuin selän alla. =)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.11.2010 - 01:44

Kaikkea sitä uutisoidaan, miehellä on varmasti morkkis.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.11.2010 - 07:52

varmaan vallaton olo kaikilla asiaan osallistuneilla.
luulisi vastedes muistavan mikä sen vehkeen alkuperäinen käyttötarkoitus on.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.11.2010 - 09:14

Varmasti tämä mies ei uusi tätä temppua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.11.2010 - 10:08

sen siitä saa kun tunkee itsensä joka paikkaan.....tai osan itsestään.
olisi lurpauttanut tuon "klöntin" jääastiaan. varmaan metalli olisi äkkiä napannut kylmää ja jo olisi turvotus ym laskeneet. toisaalta - sitten olisi vilustunut ja ollut tippa röörissä jonkun aikaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.11.2010 - 11:06

Jopas oli juttu. Taitaa tämän jälkeen eroittaa putken ja jonkun muun toisistaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.11.2010 - 11:59

Kaikkea sitä kanssa ihmiset tekevätkin halujensa yllyttäminä.. Tunkea nyt oma elin ahtaaseen rautaputkeen, eihän siinä ole lainkaan järkeä... Mitähän mies on mahtanut niin tehdessään ajatella? Onkohan kuvitellut olevansa joku afrikkalaisen neekeriheimon salskea soturi ja viehättäväsä naisia?

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 04.11.2010 - 21:29

Harmi etten saanut tuota linkkiä auki, mutta edellisistä vastauksista päätellen oli jollakin todellakin nolo tilanne tietyn ulokkeen takia.