Miksi viimeinen sammuttaa valot?

katainen

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 16.09.2008 - 15:20

energiansäästösyistä tietenkin

Kuka on viimeinen, se sitten onkin jo toinen kysymys?

Lisätty: 16.09.2008 - 20:15

Tämä juttuhan on peräisin niiltä ajoilta kun poliitiset ja muutkin olot Itäisessä Euroopassa kokivat suuria muutoksia. Itäsaksan silloinen pääsihteeri Erich Honecker vieraili tiheään Moskovassa, vaikka koko Nuevostoliittokin jo rakoili perustuksiltaa. Joku pilapiirtäjä keksi laittaa kuvan jossa Erich oli palaamassa Moskovasta ja tyhjentyneen puoluetoimiston ovella oli lappu: Erich sammuta valot, olet viimeinen ....

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 16.09.2008 - 13:42

varmaan siksi että jos tokavika ne sammutaisi viimeinen joutuisi ne uudelleen sytyttämään ja taas sammuttamaan. ( tuo teksti on useissa pukkareissa ja olenkin sitä ihmetellyt, koska mistä tiedät että olet viimeinen.)

vai mitähän mahdat kysymykselläsi tarkoittaa? ja miksi lisätiedoissa katainen? kysyy täältä vähä ihmeissään oleva.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.09.2008 - 16:04

No,katainen varmasti ei tarkoittanut mitä sanoi????

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.09.2008 - 19:05

Jos kerta on viimeinen porukast, nii sen jälkeenhän ei oo sit muita jokka samuttais, jos ei sit se mainitsemas katainen? ihemettelee täällä hän silmät ympyrkäisinä kyssärii tai oikeistaan sitä lisätietoos?