Poikaystävä?

Olen nyt 13v tyttö, ja olen meittinyt että tulenkohan saamaan ikinä poikaystävää, sillä tuntuu että yksikään poika ei ole kiinnostunut enkä uskalla itse mennä juttelemaan pojille sillai. En usko ulkonäköni tai luonteeni olevan esteenä, vaikken pidäkkää itseäni kovinkaankauniina, tai muuten.. Toisaalta voisivatko pojat hieman pelätä puheliaisuuttani ja muutenkin pirteää luonnettani? On minulla kaksi kaveri poikaa, mutta eivät he ole kovin läheisiä. Mitä minun tulisi tehdä kun kukaan ei taida oikeasti tykätä minusta ='( Ja tarvitsisin jonkun tukemaan <3

Avainsanat: poikaystävä

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 02.10.2010 - 09:23

Kuule olet kovin nuori mieleltäsi ja sielultasi. Turvan hakemista on tuon ikäisellä.Tietysti ihanteita pitää olla ja se luonnollista.Kuka nyt omaa pärstää kauniina pitäisi kun sen näkee joka päivä.
Mutta jonakin päivänä, kun et kiirehdi, tulee eteesi sellainen hurmuri joka katsoo sieluusi asti.Ei kumartele kuvia.Arvostaa sinussa muitakin asioita.Älähän hättäile.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 02.10.2010 - 01:39

Nuorena ja malttamattomana tuntuu varmaan kurjalta, mutta älä hosu (voin ehkä lohduttaa, että) seuraavan 50 vuoden aikana elämässäsi on paljon (ehkä liikaakin) tapahtumia.
Vaatii harkintaa ja järkeä valita, se - mihin kaikkeen ryhtyy ...
Minä tutustuin vaimooni vasta yli 30 vuotiaana.
Ole vain pirteä oma itsesi, vaikka jotkut pojat ehkä "pelkää" turhaan höpöttäjiä (itsekkäitä), joskus voi kyllä vähän harkita itsekeskeisiä höpötyksiään ? ja kuunnella mitä muilla on mielessään.
Nimimerkki: elämänsä jo kohta elänyt pappara.

Lähteet:
elämä ehkä opettaa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.10.2010 - 02:09

Voihan tyttö raukka..tulet saamaan vielä ihania poikaystäviä..olet todella nuori..ja odotat sitä oikeaa ystävää..minne todella rakastut....niitä tulee vielä paljon..mihin ihastut...ja vihdoin viimmeein rakastut..
Ihastua voi hetkessä...mutta ei rakastua..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.10.2010 - 07:41

Ei ole vielä kiirettä, kyllä sieltä nurkan takaa tulee viel kaveri joka saa sulta jalat alta...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.10.2010 - 08:29

Tuon ikäisenä en vielä tiennyt miten vanhana on kivaa kun sen oikean tapaa. Niku rauhassa yösi ja näe
unikuiva vain , kyllä sen onnelan tulet vielä kokemaan. ala- ja ylämäkineen. Muista,, että yämäessä jarrtutat ja alamäessä työnnät.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.10.2010 - 08:52

Odottele vielä vaan, kyllä sinä myöhemmin itsellesi poikaystävän saat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.10.2010 - 13:34

Ole oma itsesi, avoin, luonnollinen ja rehellinen. Opettele kuuntelemaan sydäntäsi. Sinulla ei ole kiirettä sen poikaystävän suhteen. Minäkin luulin sinun ikäisenä etten saa milloinkaan poikaystävää, mutta toisin kävi. Se oikea kiva kaveri osuu kohdallesi juuri silloin, kun on sen asian aika ja juuri silloin, kun sitä vähiten osaat odottaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.10.2010 - 16:33

ole huoleti. Kyllä se poikaystävä löytyy ja luultavasti juuri silloin, kun sellaista vähiten etsit.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.10.2010 - 15:42

Hiljaa hyvä tulee. Kyllä se vielä kolahtaa. Voit olla aivan varma.