Menikö päiväsi hyvin? Mistä ilahduit/suutuit/hermostuit?

Lisätty: 29.09.2010 - 22:15

Mukava kuulla, että päivänne on sisältänyt iloisia asioita. Miepä täällä valvon teidänkin yötänne joten rauhallisia unia kaikille.

Avainsanat: päivä hyvä

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 29.09.2010 - 21:51

Sain hyvän mielen,kun vanhukset olivat mielissään...kun saivat ikkunat kirkkaiksi ja toiset verhot ikkunoihin..en kyllä suutunut mistään..Meinasin kyllä hermostua,kun tänään taas tarjosivat lisähommia..on kumminkin 2 vapaapäivää tiedossa ennen lomaa...??jos on nekään sitten vapaita..
Sitten pukkaa loma päälle 16.10..ja voi rentoutua..ja sitähän teen..

Lisätty: 29.09.2010 - 22:29

Kiitos Mariaana..kyllä varmaan uni maittaa..ja aamulla pirteänä menoksi..

Kysyjän kommentti

Kiitos vastauksestasi. Lomasi sen kuin lähenee....kivaa, vai mitä?

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 29.09.2010 - 21:50

Kyllä kiitos, päivä meni hyvin. Ilahduin, kun tälle illalle sovittu työkeikka peruuntui ja sain viettää mukavaa koti-iltaa lapseni kanssa. Ilahduin myös siitä, kun lähimarketin tarjoushyllystä löytyi CD, jota olin pitkään etsinyt. Enpä hermostunut mistään tänään enkä suuttunutkaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.09.2010 - 22:06

Tänään oli kampaajapäivä ja ilostuin tietenkin ulkonäköni kohentumisesta. Ruokaostoksilla vanhempi rouva alkoi juttelemaan kanssani (se on aika harvinaista Helsingin seudulla) ja meillä oli oikein mukava ja mielenkiintoinen keskustelu ruoasta ja sen terveellisyydestä. Illalla harrastuksista palatessani näin kaksi ambulanssia aivan kotikulmillani - toinen oli talomme edessä - ja kun menin kotiin olin niin iloinen ja kiitollinen siitä, että perheessäni ei ole sairauksia ja että kodissamme on harmoninen ilmapiiri. Saan olla kiitollinen niin monesta asiasta, ettei suuttumuksille tai harmistumisille jää sijaa - ei ainakaan tänään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.09.2010 - 22:54

päivä meni puurtaessa ja pukertaessa mutta päättyi hyvään mieleen kun sain luvatun 'hyvä ystävä' homman hoidetuksi

d-dekkari.blogspot.com/2010/...ainen.html

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.09.2010 - 07:28

No jos eilisestä puhun niin pariin otteeseen pinna oli mennä, mutta hermot kuriin ja keksin päinvastaista tekemistä lapsenlapselle, en enää kielt'nyt vaan jopa käskin ottaa kiinni..(tehosi silloin heidän isään).
No taas kun kotiin lähtivät niin mun päivä oli melkein kun pulkassa, nuo virinät ja äänet joihin en noin monen lapsen kera ole tottunut, on yleensä vain 1 tai 2 kerralla hoidossa, mutta nyt on 3 kappaletta pieniä..
Joten ilta rauhallisessa hiljaisuudessa...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.09.2010 - 10:52

Päivä meni mukavasti,vaikka olivat unohtaneet ottaa minusta erään tärkeän verikokeen minkä sitten eilen ottivat,niin en hermostunut siitäkään.Illalla olimme naapuri pariskunnan luona iltakahvilla ja meillä oli oikein mukavaa,niinkuin siellä aina on.Eäntä oli paistanut proileri feta piirakan ja se oli suussasulavaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.09.2010 - 16:29

Eilinen päivä lipsasit poies, kuin voi kuumalta pannulta.Kirjsto on minun aarreaitttani, olen siellä vaikka 4 tuntia kerralla.
Vaikka tuo näkö on toispuoleinen, niin toinen puoli hyvin toimii olen jo oppinut väistämään kovia kolhyja auheuttavai paikkoja.
Stä sukan kutomista ja itsestä huolehtimsta on paljon. Kiitos,että sekinpäivä on mennyt, uutta vasähtään.

Lisätty: 30.09.2010 - 21:26

uutta väsätään eikä uutta väsähtään.Suutuin todella kun eräs napsulainen puuttui minun henkilökohtaiseen itseeni ja näkövammaani, teki yksityisesti yleisenä viestinä, mutta vastasin
nätisti hänne puputukseensa. En koskaan inva- tai vammaista ihmistä halua loukata.
Mielläkin on oikeus elää. Ilahduin kun voitin asiassa itseni, etten revennyt tuhanniksi atomeiksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.09.2010 - 17:53

Hieno päivä! Iloitsin erään koululaisen mielikuvituksesta hänen rakentaessaan omaa työtään. Lopputulos oli hieno. Ja lapsi oli 8-vuotias!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.09.2010 - 18:59

En ilahtunut, enkä suuttunutkaan mistään. Päivä meni normaalin kaavan mukaan.