Kenestä pidit eniten tanssii tähtien kanssa ohjelmassa?

Meistä Laura Voutilainen oli paras,mutta toisetkin oli hyviä ja valssit oli ihania ,että puvut myös.

Avainsanat: tanssi mukavaa

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 26.09.2010 - 21:06

Minä pidin Marian ja Aleksin tanssista eniten.

Kysyjän kommentti

Kaunispari he ovatkin ja tanssivat upeasti.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 26.09.2010 - 21:26

Kyllä Maria ja Aleksi hurmasi minut tällä kertaa. Onhan ne kaikki aivan upeita laitettuna ja meikattuna,
verraten harjoitussalien hikeenn ja verkkareihin.
Kyllä puvuilla ja meikeillä saadaan ihmeita aikaan ja kaunista katseltavaa.

Tuomaristosta pudottaisin Jonne Nikulan pois kättelyssä, tätäet kysysnyt, mutta voiko ylimielisempää
katsetta olla enään kenelläkään. Sori vain sanomani.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.09.2010 - 21:30

Kyllä Maria ja Aleksi olivat kaunista katseltavaa,että suosikkini..Laura Voutilainen oli myös todella hyvä....Nasimalla oli todella liikuva vartalo..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.09.2010 - 21:59

Kaikki ne oli hyviä omalla sarallaan. Mutta tykkäsin Mariasta ja Aleksista.Muita hyviä oli nuoremmat.
On toi Jone oma persoona.En oikein tiedä ,kuinka Nikula istuu yleensä tanssituomariksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.09.2010 - 02:22

Tällä erää ei ole varsinaista suosikkia, mutta katson ohjelmaa innolla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.09.2010 - 08:16

Katsoin vain ohimennen koko ohjelmaa, joten varsinaista suosikkia ei ole. Nimeä en muista, mutta se ulkomaalaistaustainen nuori nainen osoitti mielestäni aikamoista rohkeutta osallistumalla kisaan, sillä hänen kulttuurissaan ei nuoret miehet ja naiset ennen naimisiinmenoa edes koskettele toisiaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.09.2010 - 09:21

Varmaan ei saa vastata ettei katso ohjelmaa eikä tiedä.... koska tositv ei kiinnosta. Kukahan mahtoi pudota, oliko se Jethro vai putosiko vielä kukaan?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.09.2010 - 11:54

Itse en vielä saanut suosikkia pitää odottaa seuraavaan kertaan, oli sen verran jännittyneitä muutamat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.09.2010 - 15:48

Olen seurannut ohjelmaa vain vilaukselta ja kauniita pareja siellä on. Toivottavasti ehtisin vielä paremmin seurata, ennenkuin loppuu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.09.2010 - 10:00

Antti Tuisku oli minun mieleeni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 03.10.2010 - 23:34

Olen aina ihaillut Juha Veijosta - niin tuollakin.