Kummat vanhenevat nopeammin, hiuksesi vai varpaasi? Miten perustelet vastauksesi?

Lisätty: 29.09.2010 - 16:07

www.tekniikkatalous.fi/tk/ti...=-26092010

Avainsanat: tutkimus tulos

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 26.09.2010 - 16:10

varpaat

minun hiukseni pysyvät ikinuorina, lähtivät jo ajoissa,
varpaat senkun vanhenevat päivä päivältä

vähän vakavammin asiaan suhtautuen . hiusten elinikä lienee siinä 5-6 vuotta, varpaa onneksi kestävät kauemmin .... eli siis hiuksista se henki lähtee nopeammin

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 26.09.2010 - 16:17

Hiukset ovat vahvat, hienoa hopeaa täynnä.
Olenkohan ajatellut hyviä ajatuksia, siitäkö se johtuisi.

Voi minun varpaitani, kyllä ne ovat jo varmaan 1700-luvulla luodut, ovat niin
vahvakyntiset, että voisin kiivetä pylperöinen edellä puuhun.
Kovettumat poistan liottamalla ja saan vielä itse leikattua varpaan kynnet.
Tarvinneeko ne enään muuta perustelua.Isovarvas on pitänyt toiset varpaat järjestyksessä,
saas nähdä mihinkä niillä vielä viiletetään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.09.2010 - 16:55

Hiukset ihan OK edelleen, jalat ovat tulleet todella herkiksi, ovat hyvin hyvin vaativaiset kenkäkaupassa ja korkokenkiäkään nuo eivät huoli, joten vastaukseni on jalat.
Muistan kun nuoruudessani oli aina korkokengät jalassa niin töissä kuin käveless' tanssimisesta puhumattakaan..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.09.2010 - 16:57

uskoisin että hiukset vanhenevat ennemmin.

ilman hiuksia voi viipottaa sinne tänne, vaikkei tukka hulmuakkaan.
mutta varpaat jos menee niin eipäs juuri tepastella.

dementia / alzheimer jos iskee, kyllä varpaat toimii muttei pää.

olisikohan einsteinin teorialla myös parempaa selitystä?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.09.2010 - 18:12

Hiuksissa ei ole enää paljon vanhenemista. Joten varpaat ne on, jotka hoitoa kaipaavat vanhenemisen takia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.09.2010 - 19:02

Hiukset ovat niin paksut..että eivät pääse vanhenemaan,kun kasvavat kohinalla..ja kuukauden välein saa käydä parturissa,että malli säilyy..Varpaat ovat aina samat,että eiköhän ne vanhene samaan tahtiin..kun ikä....kyllä varpaat ovat välillä,kun tulessa..kun on kova meno päällä ikiliikujalla..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.09.2010 - 20:50

Hiukset ne vanhenee ja putoavat pois, mutta onneksi uusia tulee tilalle. Varpaatkin uusiutuvat joka solultaan koko ajan, jopa kynnet. Joten vastaan, että hiukset. Vaikka ei sitä kyllä minusta huomaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.09.2010 - 02:32

Kyllä minunkin kohdalla ne hiukset ovat jotka vanhenevat ennemmin. Niitähän saa hoitaa yhtenään, jos aikoo päässä vielä pitää. Tosin varpaat, minusta ne ovat olleet aina samanlaiset.
(Olipas kerrassaan hauska kysymys).

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.09.2010 - 19:30

Yhtä nopeasti ne vanhenevat, mutta siinä missä hiukset elävät aikansa ja tippuvat pois niin varpaat ovat ja pysyvät hamaan hautaan saakka.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 03.10.2010 - 23:32

Hiukseni. Niitä tippuu enemmän vuorokaudessa kuin varpaita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.10.2010 - 17:38

Kiitos Mariaana kivasta linkistä. Nyt tiedän miksi kaappikelloni edistää ;) Mutta asiaan, kyllä minullakin nuo hiukset vanhenevat nopeammin kuin varpaat sillä niiden ei tarvitse kannatella tätä 60 kilon painoa vaan ne saavat liehuta ihan vapaana :)