Mitä aiot tänään tehdä?

Me olemme lähdössä karpaloon vaikka ilma on aika viileeä ja pilvinen.Mie en suolle mene ,mutta mieheni lupasi uhrautua.Minä ja ystäväni etsimme sieniä ennen,kun tulee pakkanen ja panee ne.Kyllä tiedämme,että hirven metsästys on alkanut eilen ja päälle pitää laittaa jotain punaista.

Avainsanat: metsäretki tiedossa.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 26.09.2010 - 10:30

Minä pihaa laitan talvikuntoon, otan koristeet ja kalusteet pois ja kukkia leikkaan alas, ja haravoida pitäisi vähän mutta tuulee tuonne naapurin suuntaan ja lehdet menee sinne eli säästyy siitä hommasta tänään, huomenna voi tuulla taas tänne päin ja kahta enemmän on haravoimista.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 26.09.2010 - 11:06

Sieniretkelle suunnittelin meneväni ystäväperheen kanssa. Heillä tosin on 3-vuotias pojanpoika mukanaan, että ehkä ei sitten kovin pitkälle kävellä. Tai sitten menemme pelkällä naisporukalla. Sienuretkessä on jotain mystistä, ei tiedä, saako saalista vai ei, metsä kuitenkin antaa kaikkensa sammalineen ja rauhallisinen maisemineen. Sienetkin ovat ihan kiva juttu. Eilen löysin ilmeisesti osterivinokkaan, en ole koskaan ennen huomannut sellaista sientä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.09.2010 - 11:50

seinäjoella aurinko paistaa pilvettömältä, yöllä oli ollut pakkasta.
aamulla Fiinan kanssa lenkkeillessä maassa oli vielä kuuraa.
tavallista puuhailua, ei mitään erikoista tiedossa.
sieniretkelle aion Fiinan kanssa kohtapikaa, toiveena löytää suppilovahveroita.

Lisätty: 26.09.2010 - 13:22

2 isoa täydellistä herkkutattia löytyi, siinä saalis lähimaastosta Hallilanvuoren kupeesta.
"Hallilanvuori"(Hallilanvuoren ympäri on rakennettu valaistu pururata, talvella hiihtolatu. ) on nyppylä tuossa lähes samaa sorttia kuin "Jouppilanvuori" (Jouppilanvuori on Seinäjoen korkein kohta). Aakeeta laaketahan on Etelä-Pohjanmaa .

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.09.2010 - 12:53

Aurinko paistaa pilvettömältä taivaalta ja lenkkeilemään olen lähdössä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.09.2010 - 12:57

Kohta lenkille ja parin tunnin päästä formulat.
Illemmalla taas lenkille ja ehkä olos syömään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.09.2010 - 15:11

Päivällä sukulaisia kyläilemässä, illalla vaatteiden silitystä ja muita kotihommia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.09.2010 - 15:15

tultiin hetki sitten kotiin saaristosta ,nyt otan kohta pienet ruokaperäset ....sit löhöilyä tv,n ääressä ..:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.09.2010 - 15:55

Töistä tulin tunti sitten. Nyt taas ei jaksa muuta kuin levätä. Huomenna tiukka, kiireinen aamuvuoro.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.09.2010 - 16:05

Siskoni kanssa kävin hautausmaalla, laittamassa isän ja äidin haudan syys-talvikuntoon.
Suihku kuului tänään päiväjärjestykseen, paistoin lättyjä /hienommin ohukaisia), mutta meillä ne ovat lättyjä. odotan tytärtäni kahville, sukan kutomista piisaa ja illalla katsotaan Tanssii tähtien kanssa.
Radiota kuuntelen puoleenyöhön aina sunnuntai-iltana, on minulle mielenkiitoinen ohjelma radiodeissä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.09.2010 - 17:00

Kävin kuuntelemassa tunnin luennon erittäin mielenkiintoisesta aiheesta. Illan käytän etupäässä lukemiseen ja vähän napsutteluun.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.09.2010 - 17:17

Heräsin aamulla 4.30 ja lähdin kello 5 kirpputoria kohden ja siellä tuli myytyä kuin samaten ostettua, joten lopputulos +-0, ei haittaa nyt minulle uutta kotona ja nuo joista halusin luopua on taas toiselle aarre.
Nyt vaan lepäilen rankka päivä ollut!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.09.2010 - 17:32

Pientä ulkoilua (sienestämään) ja mökin laittamista talvikuntoon. Sitten jää vielä aikaa napsuttelulle. Illalla katselen "Tanssii tähtien kanssa" ainakin jonkun aikaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.09.2010 - 17:55

Työkeikkalle lähdin klo 9 ...ranteet oli ihan väsyksissä,kun lopetin jumppauttmisen..aika rankka,kun 2:päivää peräkkäin jumpauttaa....tuli saman tien 18km pyörälenkki..onneksi huomenna on vapaapäivä...Kävin kotitulomatkalla tyttären luona,kun asuu tuossa matkan varrella..Lepäsin vähän aikaa ja nyt tässä napsussa...ja ihan kohta alan iltkahville....
Tuleehan telkkarista katseltavaa 19.10..Tanssii tähtien kanssa..