Milloin tarkastat lottorivisi.

Mie tarkastan sunnuntai aamun Etelä-Saimaasta,se on käytäntö miulla.

Avainsanat: lotto onneksi

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 25.09.2010 - 21:33

Harvoin lottoan..tänään oli lotto ja tarkastin jo ,kun arvonta oli suoritettu 4 oikein yhdessä rivissä..
Keno on joka päivä minulla euron panoksella..sieltä tulee joka viikko pikkuvoittoja..ja välilllä vähän suurempiakin..

Kysyjän kommentti

Parempi nejä oikein,kun ei mitään.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 25.09.2010 - 22:08

Tänään tarkastin TV:stä. Muulloin katson veikkaussivultani onko yllätysvoittoa tullut. Kerran oli tullut 1 euro.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.09.2010 - 22:20

Tv -Lauantai iltana.Onneksi olkoon täyspotin saajalle joku sen vei, nenän alta.Oli taas niin lähellää ,mutta kuitenkin kaukana, tuo täysosuma.3 riviä laiton.Tuo täyspotin haltija mahtaako vielä tietää ja jos niin olo varmaan sekava ja omituinene.Pysyykö housuissaan vaan heittääkö nekin pois.Onne vielä kerran.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.09.2010 - 23:15

Käsin tuli nuo 100 riviä tarkastettua..

Nyt netin veikkaus niin sekaisin, ettei pääse tuloksiaan katsomaan...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.09.2010 - 04:43

Eilen illalla oli varmaan ruuhkaa Veikkauksen nettisivulla, ettei sekaan sopinut!
Jospa nyt aamusta kun kello käy niin pitkälle että avaavat "putiikin". Siellä ei napsutellakkaan milloin satuu.
Sen näin illalla jo että Vettel mokasi seinäkosketuksellaan formuloissa vedonlyöntini, 67 tuhannesosasekunttia erotti voitostani. Muuten "triplassani" oli oikeat nimet.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.09.2010 - 06:52

Äsken lehdestä tarkastin, meni voitto aivan muualle, minulle se pääpotti piti tulla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.09.2010 - 09:41

Tavallisesti katson maananatai aamuna paikallislehdestä, mutta nyt tarkistin netistä, kun noita kysymyksiä oli siihen aiheeseen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.09.2010 - 09:44

Ajattelin katsoa nyt aamulla, mutta jos Veikkauksen sivuilla on ruuhkaa, niin maltan odottaa iltaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.09.2010 - 15:15

En mitenkään. Mahdolliset voitot menevät suoraan tilille.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.09.2010 - 15:57

Koska veikkaan netin kautta tarkastan ne myös samana iltana tai päivänä netissä. Eilisen loton tosin tarkastin vasta äsken ja olipahan yksi numero sattunut oikein, huraa. Netti on siis kätevä myöskin veikatessa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.09.2010 - 17:23

Netin kautta muutaman päivän viiveellä. Kyllä ne voitot siellä pysyy, jos on yleensä tullakseen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.09.2010 - 02:39

Heti arvonnan jälkeen paremman huomisen toivossa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 01.10.2010 - 23:14

En enää milloinkaan kun netti ei tykkää minusta. Veikkauksen uusittua sivunsa, ei koneeni suostu aikaisemaan sitä.