Oletteko samaa mieltä,että olisi todella hyvä käydä ensiapukurssi???

Onko napsussa kurssin käyneitä..Itse en ole käynnyt..olisi mielenkiitoista lähteä..

Avainsanat: ensiapukurssi

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 24.09.2010 - 20:03

Mulla on mielessä ollut monesti että tarttis osata nuo taidot .Silloin kun lapsetkin olivat pieniä ,tuli mieleen monta kertaa. Se on tärkeetä tietoa. Ei menisi sormi heti suuhun kun pitäisi auttaa.

Lisätty: 25.09.2010 - 09:39

Kansalaisten velvollisuus niinkuin armeijakin.

Kysyjän kommentti

Olen samaa mieltä kanssasi..

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 24.09.2010 - 16:12

No eihän se varmaankaan pahaa tekisi, en ole käynyt, mutta voipi olla, että en käy enään sitä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.09.2010 - 16:21

kenellekkään se tuskin on pahasta, monilla työpaikoilla lähes pakollinen

sen kakkosen olen joskus käynytkin, taitais jo vaatia uusintaa ....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.09.2010 - 16:33

Tuskin kenellekään on pahasta, omani on jo vanhentunut vuosia sitten..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.09.2010 - 18:01

olen taannoin suorittanut ,
vaan uusintaan ehkäpä olisi viisasta mennä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.09.2010 - 18:58

Muutaman kerran olen suorittanut, mutta kun se on vain kaksi vuotta voimassa, ellei käy uusimassa, niin umpeenhan tuo peijooni on näköjään taas kerennyt mennä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.09.2010 - 08:06

Ensiapu 1 ja 2 on suoritettu, mutta nyt pitäisi tiedot päivittää. Mahdollisesti tänä syksynä onnistuu. Jokaisen kansalaisen on hyvä osata jotain. Ainakin hälyttää apua ja mahdollisesti osata tutkia hengittääkö potilas. Käykää ainakin ensiapu 1 kenellä on siihen mahdollisuus.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.09.2010 - 18:52

Olen samaa mieltä, hyvin tärkeä kurssi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.09.2010 - 16:02

Kyllä se on paikallaan ja tuli uusia muutaman vuoden välein.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.09.2010 - 22:35

Jos mahdollista, niin mene ihmeessä kurssille. Olen käynyt ne ja päivittänytkin jo monta kertaa.
Et siinä menetä mitään, saatat saada sitäkautta uutta ulottuvuutta ja näkemystä.

P.S.
Ne hyvät ja "äidinantamat" konstit kun eivät ole enää voimassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 01.10.2010 - 22:57

Hyvä asia se on - melkeinpä kansalaisvelvollisuus mielestäni. Itse olen käynyt.