Tiesitkö että jalkaleikkaus parantaa muistia?

Uuden, mullistavan lääketieteellisen tutkimuksen mukaan jalkaleikkaus parantaa muistia! Koekaniinina oli mm. Vanhasen Matti, joka leikkauksen jälkeen muisti yhtäkkiä ettei ollut hoksannut jääviysriskiä.

Avainsanat: jalkaleikkaus muisti

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 19.09.2010 - 23:00

Tuntui ensin hieman uskomattomalta, mutta tuo syy-yhteys todisti teorian oikeaksi.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 17.09.2010 - 22:45

Ja minä,kun olen luullut päinvastaista,et mitä enemmän mömmöjä nautitaan tai nukutetaan ,niin muistikin pätkii enemmän,mutta se onkin toisinpäin.Hyvä juttu Vanhasen Matilta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.09.2010 - 01:39

Matista nyt voi uskoa mitä vain, (tai olla uskomatta) säälittäviä tyyppejä molemmat, vaikka muuten ovat ääripäitä toisilleen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.09.2010 - 08:02

Minäkin luulin tätä positiiviseksi uutiseksi, vasen jalkani on leikattu kaksi kertaa.
Mutta se meneekin näköjään toisinpäin. Mitenkähän hyvä muistinen minusta olisi sitten tullutkaan.
Täytyy nyt syy löytää muualta, kuin jalkakaleikkauksesta, sillä muisitini on aika hyvin vielä säilynyt, mitä nyt joskus katselen rinnalla riippuvia silmälasejani, mutta sehän onkin näkökysymys,
Vielä kun tuo lukihäiriö häviäisi, että kirjoitus olisi ymmärrettävää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.09.2010 - 10:22

Oikein irvikää lisää Matilla on paksu nahka!
taipaleelle jäivät huoruuteni päivat, vai mite ne eräät laulaa?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.09.2010 - 10:37

Kaikki jalkaleikkaukseen mars. Muisti pellaa sen jälkeen ,on julkisesti todettu. Mutta tottahan se onkin. Happi kulkee suonissa paremmin joka paikkaan ja aivot sitä juuri tarvitsevat.
Onneksi ei tarvitse ainakaa toistaiseksi.Toisia raavitaan ja toisia raastetaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.09.2010 - 10:38

Mul on jalka leikattu pariin otteeseen, ja tuota en ol itsestäni huomannut...
Josko tuo Vanhanen saanut erit mömmöt kuin minä...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.09.2010 - 11:21

hehehheeee....eilen lentokoneessa sain käsiini iltasanomat, jossa oli pääuutisjuttuna Vanhasen Matin jalkaleikkaus ja muistioireyhtymä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.09.2010 - 12:35

Vai menee aivojen lokerot jalkoihin asti?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.09.2010 - 18:03

Kauan piti elää ja pähkäillä, mutta nyt se selvisi. Yritettävä päästä leikkausjonoon jalan takia ja mitä pikemmin ...muisti toimii paremmin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.09.2010 - 21:54

Tiedän vain että jalkojen hoito on hyvin tärkeä asia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.09.2010 - 00:20

Jaahas, mitäs jalkaa siltä sitten leikattiin??? Tietää vaan sanoo lekurille... mistä se sit lähtee,,, tuo paraneminen muistin suhteen...

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 19.09.2010 - 21:31

No hitsi, pitää päästä ja vähän äkkiä jotain leikkauttamaan noista koivistaan jos sillä muisti paranee! Mutta mitenkäs sitten kun sanotaan että nukutus taas heikentää - tulos on siis plus miinus nolla.