Oletko rohkea rokansyöjä vai ujo kun piimä.

Minä pohjimmiltani ujo ja vetäytyväinen.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 13.09.2010 - 23:47

Ihan ehtana savolaisena en häpeä sukujuuriani tippaakaan ja murrekin on "jäänyt" päälle. Eikä se pahemmin ole ystäviäni häirinnyt. Kun olin joskus aikoinaan, hyvin nuorena ja ujona tuolla tai siellä piäkaapungissa käämässä ja menin kauppaan ostoksille, siihen aikaan oli vielä palvelumyymälöitä ja kun pyysin "kolome voipulloo"; siihen myyjätär kysyi ihan ihmeissään, että "anteeksi mitä" ja katsoi kuin ulukomuan elävvee, voi kun ois nielassu miut sillon......

Nykyään olen rohkea rokansyöjä. Ihmissyöjälle siis itsestään selvää: Rokka = perinteinen keitto, joka on melko sakeaa.

Kysyjän kommentti

Kiitos kaikille.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 13.09.2010 - 22:02

rotansyöjä jees ....

monessakin mielessä muttei se estä viihtymästä ihan omissa oloissani aina silloin tällöin

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.09.2010 - 22:13

Ujonpuoleinen, mutta tarvittaessa jytyäkin löytyy

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.09.2010 - 22:47

Ihan kivaa on olla joskus itsekseenkin, niinkuin tänäänkin koko päivän, mutta kyllä ihmisten kanssakin on niin mukavaa, eli olenkos sitten uhkarohkea maito?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.09.2010 - 23:57

Keskiverto kadun tallaaja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.09.2010 - 07:51

Minä olen rohkea, en pelkää enkä häpeä mitään ja ihmisiin tutustun helposti.Elämä on liian lyhyt minulle jos ujoilemaan ryhdyn, rohkeasti vaan eteenpäin pystypäin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.09.2010 - 07:57

Rohkea rokansyöjä, rohkeutta joskus liiaksi asti ja toisinaan saattaa tulla heikko hetki et oikein pelottaa..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.09.2010 - 08:11

Ujon rohkea rokansyöjä lienen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.09.2010 - 08:34

Napakka ja sinapilla mielelläni maustan rokan, mutta kyllä sitä piimääkin välillä tulee vieraammassa
porukassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.09.2010 - 16:47

Rokansyöjä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.09.2010 - 20:00

Tilanteen mukaan. Useimmiten olen se rokan syöjä mutta joskus vetäydyn ihan piimäksi ja olen hiljaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.09.2010 - 20:32

Rohkea rotan syö ja uhkarohkea hernekeittoa. Piimää en nauti ollenkaan ja ujostella en osaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.09.2010 - 21:55

Olen välillä ujon puoleinen..ihan tuntemattomassa seurassa..mutta tarvittessa,todella rohke rokansyöjä..menen vaikka läpi harmaan kiven..En pelkää uusia haasteita,aina pitää yrittää..ja hyvinhän ovat menneet..

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 15.09.2010 - 22:13

Rokan syötyäni juon ujona piimää. Kannattaisi siis minun vähän ajatella ensteks.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.09.2010 - 09:50

Rohkea ehdottomasti.