Koneeni nopeutta nostettu,ja minulla on uusi langaton modeemi ,miten sen asennan?

En todellakaan tiedä mitä tekisin sen kanssa,se on vielä laatikossa.

Lisätty: 11.09.2010 - 10:00

Hyvä Liisukka,varteen ottettava vihje.

Avainsanat: uusi modeemi

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 11.09.2010 - 09:56

En osaa muuten neuvoa..Ota modeemin laatikko auki,ja kaiva sieltä ohjeet asennukseen..luulen että sieltä jotakin apua löytyy..

Kysyjän kommentti

Tämä oli ehdottomasti paras neuvo minulle ja niin,kun tiedät,poikanihan sen asensi.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 11.09.2010 - 11:16

Näillä tiedoilla en voi muuta sanoa, kuin että langaton modeemi otetaan yleensä käyttöön siten, että ensin modeemi kytketään johdolla (Ethernet tai USB) tietokoneeseen,
Avaat nettiselaimen ja menet osoitteeseen: 192.168.1.1 (modeemin Asetus-sivu).
Aluksi määritetään modeemin nimi, yhteysasetukset ja suojaukset (esim. WPA WPA2 ja salaus TKIP tai AES) sekä käyttäjätunnus ja salasana.
Vasta sitten käynnistetään modeemin ja koneen WLAN langaton yhteys, jolla haetaan yhteys modeemiin (nimeen jonka yllä annoit).

Ohjeita löytyy laatikosta ja netistä. Onnea ja harkintaa yritykseen.
www.mvnet.fi/index.php?osio=...kotiverkko
keskustelu.suomi24.fi/node/3136145

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.09.2010 - 12:24

Hyvä tyttäreni poika laittoi minulle kaikki kuntoon, ei ollut onneksi niitä huolia, eihän se minulta olisi onnistunutkaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.09.2010 - 15:02

Oliskos tästä apua

www.turunkaapelitv.fi/p72-la...ukset.html

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.09.2010 - 15:04

Kaikki menee paikalleen ihan itsestään. Muista kuitenkin tehdä langattoman yhteyden salaus, ettei muut yhteyttäsi käytä. Käyttöohjeesta tuo löytyy. Kullakin laitevalmistajalla on erilaiset ohjeet samaa tarkoitusta varten.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 14.09.2010 - 22:26

Tiukan paikan tullen ota yhteyttä Helpson:iin. Pojat kyllä neuvoo puhelimitse ja tulevat tarvittaessa pientä nimellistä korvausta vastaan hoitamaan sen puolestasi.