Pukeutumsikysymys eli miten pukeudut näin lämpimänä syyspäivänä?

Silmäilin kaupungilla kulkiessani ihmisten pukeutumista ja näytti aika hupaisalta, kun joillakin oli jo pitkävartiset nahkasaapikkaat ja oikea takki päällä ja toisella lyhythihainen paita, vajaamittaiset housut ja sandaalit. Oli myös villapita-sortsit-sandaalit -yhdistelmää.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 10.09.2010 - 22:51

Pitkät aluskalsarit (tighsit), pellavahousut, muutama pusero päällekkäin, sukat, sellaista kerrospukeutumista...

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 10.09.2010 - 12:28

www.napsu.fi/matkailu/matkak...1--Tuusula
Kiva nähdä miten Kuopiossa pukeudutaan huomenna. On todellakin ollut lämpimiä päiviä, mutta syksy on tullut ja sen näkee tuolla luonnossa liikkuessa.
www.napsu.fi/matkailu/matkak...0--Keitele
Eipä tulisi mieleenikään pukeutua lämpimänä syyspäivänä saapikkaisiin ja pitkään takkiin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.09.2010 - 14:20

No ei sitä ihan vielä voi kovin paljon laittaa päälle, sen aina vasta tuntee sitten kun menee ulos.
Hikoilin yhden reisun tässä taannoin, kun laitoin pitkähihaisen puseron ja mokkapuseron päälle.
Ilma olikin yllättävän lämmin, kuten se on tänäänkin ja ollut monta päivää
Joskus tosin tulee yllätys vasta sitten kun pääsee ulos.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.09.2010 - 14:32

Eilen olin ulkona ja päälläni olivat puuvillaiset housut et pusero ja takki jotain ainetta ,tarkenin hyvin oli vähän liiankin lämmin.Kenkinä kävelykengät.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.09.2010 - 16:36

www.youtube.com/watch?v=BAixu72Oeho, voi taivaskin pukeutua.Itse menenpitureissa puseross ilman sukkia ,sandaaleissa ja tukkapystyssä. Tuntuu kun menee kaupunkiin niin joillain on hauskaa. Mutta onhan siellä muitakin hauskasti pukeutuneita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.09.2010 - 17:01

Tuulipuku ja korkokengät vai miten se oli? Ei vaan, verkkarit ja t-paita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.09.2010 - 18:05

pukeutuminen vapaaehtoista (mutta suotavaa),

eipä paljoa häiritse mitä muut päällään kantavat,
itsellä riittävä vaatetus asiaa sen kummemmin pohtimatta

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.09.2010 - 19:22

Aamulla kun läksin työkeikalle 7.30,oli farkut jalassa,T-paita päällä ja pitkähihainen fiilsitakki päällä,kun aamu oli vähän viileä.Pikkuisen tuli sormet kylmäksi pyöräillessä..Takaisin tullessa ei tarvinnut laittaa pikähihaista päälle..tarkeni hyvin ajella T-paita päällä kotia..
Tuli samalla 18 km pyörälenkki..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.09.2010 - 21:36

Olin ulkon, mut oli pääl pitkät housut ja gollegetakki ( joka ol liikaa) oli niin lämmin..
Tää aika vuodest paha pukeutuu, ain on väärin.. flunssa varmaan iskee jossain vaihees..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.09.2010 - 15:42

Riippuu paljolti siitä mihin olen menossa. Mutta talvivaatteita en ole vielä esille ottanut. Olen tarennut vielä kesävaatteilla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.09.2010 - 03:44

Yksinkertainen juttu. Pilkkihaalarit, pipo ja hanskat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 14.09.2010 - 22:00

Kyllä minä laitoin lämpimästi päälle. Tosin lahkeita piti hieman kääriä.