Hyvää miestenpäivää ! mitenkäs tämän päivän vietätte miehet ? ja naiset miten muistatte miestänne tänään ?

itse teen räiskäleitä ( hänen herkkua) , omalla tekemällä mansikkahillolla ja kermavahdolla , sekä kahfeella kera konjacin :) teen toki jauhelihakeiton , jonka hän pyysi tekemään, kun aamulla kysyin mitä tekis mieli tänään syödä ... :)
OIKEIN MUKAVAA MIESTENPÄIVÄÄ NAPSUN MIEHILLE !

Lisätty: 10.09.2010 - 10:02

anteeksi .. jos tämä kyssäri on martti tai marttakysymys , mut kiusaus oli liiankova , jotta oli ihan pakko heittää tällä kysymyksellä :)

Avainsanat: miestenpäivä :)

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 10.09.2010 - 10:34

orjatyössä kuten muutkin päivät,
en tienytkään tällaisesta miestenpäivästä,

kiitokset vaan muistamisesta

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 10.09.2010 - 10:11

Kyllä minäkin Napsun miehiä onnittelen sitten tänään. Eläkää villisti, mutta ei pahoja tehden.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.09.2010 - 10:47

Mikä miestenpäivä? No, minä hellin miestäni kuten joka perjantai hänen palattuaan työreissultaan. Hyvää ruokaa (yhdessä tehtyä), punaviiniä ja paljon hellyyttä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.09.2010 - 11:45

Enpäs tiennyt mitään miesten päivästä...sinne hän lähti puun kaatoon metsään. No jospa hälle kaffet keitän Tuuloman tortun kera.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.09.2010 - 11:48

Ai onko nyt sellainen päivä. Pitääpä muistaa illalla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.09.2010 - 19:45

Ei ole ollut tietoa koko miesten päivästä...että ihan normaalia elämää tässä ollut tämä päivä..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.09.2010 - 21:55

Mä tääl koton yksin, ukko miesten illas ja tunnin sisäl ukko kömpii umpitunnelis( niis uskon) kotiin sammuu eteiseen ja tää ilta siis täss.. ( niin nuo mieheni työporukka ain YIT:n juhlist kotiin TUTTUA).
Mieheni 57 vuotis päivät tänään, nauttikoon, sen hänelle suon mielellään ja mä saan killitellä netis..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.09.2010 - 15:44

Miestenpäivä on mennyt minulta ohi, en ollut tietoinenkaan tälläisesta päivästä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.09.2010 - 20:37

Ei harmaata aavistustakaan. Isän päivä kyllä muistetaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.09.2010 - 03:32

Ansainnut tai ei. Onnittelit vastaanotettu. Syytä en tiedä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 14.09.2010 - 21:52

Tein ukolle ja vävylle herkullisella nakkikastiketta. Illemmalla sitten kannoin heille janoonsa kylmää olutta.