Käytätkö aina samaa astianpesu ainetta koneessasi vai vaihteletko niitä välillä?

Olen nyt jonkunaikaa käyttänyt Fairya missä on kaikki tarpeelliset toiminnot.Puhdasta on tullut.

Avainsanat: astianpesuaine tiskikone

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 08.09.2010 - 20:22

Minä vaihtelen sitä konetiskiainetta. Vaihtelen myös pyykinpesujauhetta.En tiedä onko siitä apua ettei koneet kalkittuisi paljoa, minä uskottelen itselleni että on apua ja koneet kestävät kauemmin.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 08.09.2010 - 19:52

meillä on sellainen komento että joka toinen paketti on Fairya ja joka toinen jotain huokeampaa merkitöntä konetiskiainetta, niin kuulemma on hyvä ... ja sitä minun on uskominen

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.09.2010 - 20:02

Minä käytän K-marketin tuotetta, en tiedä nimeä. Toiminut hyvin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.09.2010 - 20:22

Fairia olen minäkin käyttänyt...Olen joskus kokeillut halpoja astianpesuaineita...mutta ovat aika liruja..eli saa käyttää huomattavasti enemmän...
Ei ole Fairin voittanutta löytynyt minun kohdalle..

Lisätty: 08.09.2010 - 21:40

Meillä on tiskikone minä tai mieheni..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.09.2010 - 20:32

Tiskikoneessa käytän erimerkkisiä pesuainetabletteja mutta ina sellaisia,joissa on kirkaste mukana. Käsintiskiainetta tulee ostettua vähäisen kulutuksen vuoksi kovin harvoin ja merkillä ei ole väliä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.09.2010 - 21:20

Tällähetkellä konetiski lemon joka hyvin edullista ostaa. Mutta ei pasras mahdollinen.Ostelen milloin mitenkin mikä halpaa ja hyvää.Seurailen pesutulosta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.09.2010 - 21:37

Emme omista tiskikonetta.Kahden hengen taloudessa tarpeeton.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 08.09.2010 - 22:10

Vaihtelee aika paljon.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.09.2010 - 22:33

Tuota asiaa ei ole tullut suuremmiten tarkkailtua. Pitänee kysäistä miten se meillä menee. Mamma se varmaan ihmettelee, mistähän pappa tuollaisia on päähänsä saanut. Kyselee: "Onkos taas napsuteltu?".

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.09.2010 - 10:09

Silloin kun oli astiapaesukone, käytin ajoittain myös sellaista astianpesuainetta jossa oli kalkinpoisto aine mukana ( kauan sitten ensimmäinen koneeni kuoli kalkkiin, ei ollut sellaista ainetta vielä keksitty silloin), mutta vaihetelin muutenkin pesuainetta.
Nyt asun sellaisessa vanhassa kerrostalossa, ja mieheni putkiasentajana sanoo ettei edes uskalla konetta asentaa, odottelee vaan koskas tässä talossa putket sanoo puvh...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.09.2010 - 10:57

Meillä ei käytetä vakituiseen mitään tiettyä nimeltä mainittavaa konetiskiainetta. Emme käytä myöskään pelkästään esim. nestemäistä ainetta. Vaihtelemme merkkiä ja koostumusta sen mukaan mikä aine kulloinkin sattuu kaupasta mukaan tarttumaan. Jos aine ei sisällä huuhtelukirkastetta, tai kalkinpoistajaa käytämme niitä tiskiaineen lisäksi joka pesussa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.09.2010 - 00:10

Vanhasta tottumuksesta ostan aina saman tuotteen. Ehkä voisi välillä kokeilla toistakin merkkiä.