Wordin näppäinkomennot menivät jollain näppäinyhdistelmällä lukkoon. MIten lukko avataan?

Lisätty: 05.09.2010 - 11:55

Kiitos kaikille vastauksista! Valitettavasti moneen vaivaan tepsivä sulje ja käynnistä - neuvo ei toimi, eikä liion näppäinkoodien tutkimuksesta ole apua. Nyt pitäisi löytää ohje, jolla saan taas kadonneet näppäinkomennot käyttöön, sille on varmasti oma yhdistelmänsä.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 01.09.2010 - 23:50

Suoraa oikeaa vastausta en tiedä, muuta kuin normaali ohje, että käynnistä Word tai koko kone uudestaan. Tutki seuraavia pikanäppäimistön luetteloita:

Luettelo WORD -pikanäppäimistä
personal.inet.fi/koti/kauko....ordapu.htm

luettelo Microsoft Word pikanäppäimistä
support.microsoft.com/kb/290938/fi

Lisätty: 21.09.2010 - 15:28

Auttaisiko tämä: Windows XP Ohje ja tukipalvelut
pikanäppäimet ottamiseksi käyttöön ja poistamiseksi käytöstä

Jotkin pikanäppäimet eivät toimi, jos Alas jäävät näppäimet -helppokäyttötoiminto on käytössä.

VAIHTONÄPPÄIMEN painaminen viidesti Ottaa alas jäävät näppäimet käyttöön tai poistaa ne käytöstä.
tai sitten
Voit avata Helppokäyttötoiminnot napsauttamalla Käynnistä-painiketta, valitsemalla Ohjauspaneeli ja kaksoisnapsauttamalla Helppokäyttötoiminnon asetukset -kuvaketta.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 02.09.2010 - 07:55

eiköhän uudelleenkäynnistäminen auta aika moneen vaivaan.

alla näppäinkomentoja:
kotimikro.fi/files/bonnier-k...mennot.png
www.karvonen.info/my_stuff/n...nnot.shtml

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.09.2010 - 21:36

Kyllä uudellen känistäminen yleensä auttaa,kun jokin ongelma tulee..olen sen huomannut..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.09.2010 - 23:20

Wordin toimintonäppäinten viitteet:

Toiminto: Paina:
Avaa ohjeen tai siirtyy Microsoft Office Online -sivustoon. F1
Siirtää tekstin tai grafiikan. F2
Toistaa edellisen toiminnon. F4
Valitsee Siirry-komennon (Aloitus-välilehti). F5
Siirtyy seuraavaan ruutuun tai kehykseen. F6
Valitsee Oikeinkirjoitus-komennon (Tarkista-välilehti). F7
Laajentaa valintaa. F8
Päivittää valitut kentät. F9
Näyttää näppäinvihjeet. F10
Siirtyy seuraavaan kenttään. F11
Valitsee Tallenna nimellä -komennon (Microsoft Office -painike ). F12

Katso myös: support.microsoft.com/kb/290938/fi

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.09.2010 - 21:50

uskon että että sammutat koneen ja aloitat uudestaan..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.09.2010 - 00:45

Laita kone kiinni ja avaa se uudelleen. Muuta vinkkiä en osaa sinulle antaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.09.2010 - 15:10

Tee Wordissä (mulla versio 2003) näin:
valitse 'Tools'
valitse 'Customize...'
valitse välilehti 'Commands'
paina alhaalla olevaa nappulaa 'Keyboard...'
valitse Save changes in: 'Normal'
paina 'Reset all...' ja 'Close'.