Mikä on lempisarjasi televisiossa,tai sarjat?

Minä pidän emerdalesta,katson myös joskus salkkareita ja kotikatua olen seurannut alusta alkaen.

Avainsanat: lempi sarjat

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 30.08.2010 - 19:40

Emmerdalen katson aina joko telkusta tai myöhemmin netistä. Toinen koukuttava sarja on Naapurina Madridissa.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 30.08.2010 - 16:56

poukkoilevasta elämäntavastani johtuen en edes yritä seurata mitään sarjoja, sattumoisin voin katsella pätkän parin verran jotain dekkarijuttuja tms.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.08.2010 - 18:49

En minä niitä kauheasti seuraile. Tänäänkin menee MOT, Uutiset ja A-studio. Siinä kaikki.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.08.2010 - 19:37

eipä minullakaan ole mitään sarjoja, katson ajankohtaisohjelmia, samoin MOT ja A-studio ja onko se
vielä 45 minuutttiakin.
En ole perillä alkaako joku milenkiintoinen sarja myöhemmin. Se on niin sitovaa, kun sitä alkaa katsomaan,
että ei oikein enään kiinnosta. ei sellaiset kuin kauniit ja rohkeat enään mummelia viihdytä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.08.2010 - 09:44

Joo kyllä Salkkarit myös minulla.Sitten myös seuraan sopraanosta. Nyt ei ole meneillään sellaisia sarjoja monia mitä katson.Mutta pidän paljon sakksalaisista sarjoista.UUtiset tulee ilman muuta katsottua vaikka ei kyllä mikään sarja ohjelma olekkaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.08.2010 - 23:27

Kotikatu on sellainen mitä seuraan..jos en näe laitan kyllä silloin aina tallennukseen..Salkkareita tulee jonkunverran katsottua..

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 01.09.2010 - 12:41

Hiljainen todistaja, Perhesiteet, Emmarit, Salkkarit ym. Minulla on monta lempisarjaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.09.2010 - 12:29

en kuole jos näkemäti jää mutta......eläköön tallentava digiboxi ;)
FBI - criminal minds on sarja jota tykkään katsoa. ehkäpä tuo ihmisten sairas mieli kiinnostaa sen verran että jaksaa katsoa mikä hullu tollastakin tekee. ei niinkään se miten profiloivat, kokonaisuus ratkaiseen. Mentalist - tykkään päähenkilön huumorista.
uutisvuoto oli hyvä, uudesta juontajasta en tiiä enkä haluu.
NCIS - alkuperäinen on ihan ok. hyvät näyttelijät.

saippuasarjat on mulle kuin kuula kalloon. eivät ikinä tunnu loppuvan ja väkisin väännetään juonta yhteen jos toiseen suuntaan. forresterit on hyvä esimerkki sukuorgioista - ton kaa - eiku ton - eiku ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.09.2010 - 22:45

Voihan pyhä Sylvi, seuraan vaikka mitä mutta jos lempparista puhutaan niin sehän on selvä 24 sarja joka kohta taas alkaakin, silloin multa saa kysyä vaikka mitä niin vastausta ei saa...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.09.2010 - 23:39

Historialliset, ja kaikki kotimaiset asiaohjelmat.