Onkos teiläpäin tällaista maratoonivihkimistä? Kotkan Kymin virkossa vihittiin Lauantai iltana ja yönä 16 paria..

Sai paikan päällä ilmottautumassa...ennen vihkimistä...vihkiminen kesti aina 15 minuuttia pari..

Avainsanat: maratonivihkiminen

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 29.08.2010 - 21:56

Ei ihan näillä nurkilla ole tuollaista järjestetty, vaikka eri puolilla Suomea niitä jo onkin. Aika hieno homma niille, jotka haluavat mennä naimisiin ilman suurempaa häähössötystä. Ja toki tuolla tavallakin järjestetyn vihkimisen jälkeen voi kivat hääbileet pitää.

Kysyjän kommentti

Kiitos..Tyttäreni oli yksissä tällaisissa hääbileissä...

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 30.08.2010 - 08:54

Jossain lähikunnassa on ollut, taisi olla Espoo, ja nyt myös Helsingissä. Puotilan kappeli taisi olla se paikka. Mielestäni ihan hyvä idea siinä mielessä että saa kirkkovihkimisen ilman sen suurempaa haloota ja sopii hyvin varttuuneemmille pareille.

Lisätty: 31.08.2010 - 08:41

Täällä ruuhka-suomessa vihittävien määrä on reilusti suurempi kuin Kotkassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.08.2010 - 12:08

On tuollaista joskus Turun tuomiokirkossakin harrastettu. Tiettävästi kaikkien vihkiminen onnistui. Sen jälkeisestä lopputuloksesta ei liene tilastoja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.08.2010 - 20:04

No ei Keski-Suomeen ole vielä rantautunut. Minunkin mielestä ihan hyvä juttu, jos haluaa ihan vain vaivihkaa solmia liiton, Ei ainakaan ole tarvetta järjestää mitään isompia pippaloita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 01.09.2010 - 12:24

Liukuhihna homma taitaa olla. Jospa kirkkokin on huomannut ettei pitkillä kaavoilla ja kunnon vihkivaloilla ole mitään merkitystä, eroaa se pari kuitenkin parin vuoden päästä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.09.2010 - 17:46

tuossa naapurikaupungissa taisi mennä vuosi sitten oikein jonotteluksi

" Vantaan Pyhän Laurin kirkossa on vihitty 92 paria viime yönä. "

www.mtv3.fi/uutiset/ilmiot.s.../09/957545

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.09.2010 - 20:32

Turussa oli nyt tänä kesänä yksi tällainen...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.09.2010 - 14:26

Varmaan aika erikoista. Jos on vaikka 20 paria yhtáikaa alttarilla, niin näky on komea.Kirkossa paljon kansaa.Juhlavaa!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.09.2010 - 23:52

Ei täällä meillä päin ole avioon kovin paljon menijöitä.