Minä kävin Parikkalassa ,Patsaspuistossa .Oletko poikennut siellä. Tänään kuulin radiossa että kunta ei osta puistoa.

Aivan mahtava puisto täynnä petonipatsaita.Erään ihmisen elämän työ josta ammensi voimia.
Nautin suunnattomasti näkemästäni.Sinne kirjoitin vieraskirjaan .Löytyy tietoa Parikkala patsaspuisto.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 27.08.2010 - 12:22

Pari kertaa on tullut käytyä. Tällä viikolla ajelin vain ohi käydessäni Imatran suunnalla. Aika huimat oli myös myrskyn tuhot Parikkala - Imatra välillä.

Surku homma tuon puiston kanssa. Se on kuiteskin sellainen paikka, missä ihmisiä käy kesäaikaan ihan kivasti.

Kysyjän kommentti

Kiitos kaikille.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 25.08.2010 - 22:18

On varmaan todella hieno..

194.251.35.222/Kiinteasivu.a...akymaID=75

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.08.2010 - 22:56

Eipä ole sitä puolta Suomea tullut kuljettua paljoakaan, Kurkkasin, että Parikkalan patsaspuisto on valittu vuonna 2008 kotimaiseksi matkailukohteeksi Helsingissä messuilla.

Lähteet:
toinen lause googlen kautta/Parikkala

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.08.2010 - 23:03

Olen kierrellyt parikin kertaa. Perikunta pyytää siintä 140 000€ ja onhan siinä ylläpitokustanniksia. Kohta nuoriso rikkoo koko perinteen

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.08.2010 - 09:34

Olen käynyt, mieheni kotikontuja tuo kunta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.08.2010 - 12:00

En ole käynyt siellä suunnalla kymmeniin vuosiin,mutta ehkä kävisin katsastamassa,jos...
Nyt napsulaiset kolehtia keräämään ja ostamaan Parikkalasta ikioma patsaspuisto,vuoronperää patsaspuistovahtina toimittais ja asuttais patsaspuistovahdintalossa,varmasti kesällä voisi kasvattaa vihanneksia patsaspuistovahdintalon puutarhassa?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.08.2010 - 19:44

En ole käynnyt..varmaan ihan mielenkiintoinen..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.08.2010 - 16:49

Ehkä se "haulikkobaarin" isäntä vois toimii siinä talkkarina.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 31.08.2010 - 20:29

Ei ole tuolla tullut käytyä, mutta Oslossa olen käynyt siellä olevassa patsaspuistossa jossa patsaat kuvaavat alastomia ihmisiä. Upeita taideteoksia suorastaan.