Martta aiheinen kysymys,mitä ruuaksi tänään?

Mie paistan lihapullia ja keitän pottuja ja kukkakaalia,en ole aikoihin tehnyt lihapullia.Mieheni kävi äsken kaupassa ja sai just jauhettua lihaa,et saan hyvät lihapullat.Jälkiruokana on raparperi soppaa johon laitan mansikoita.

Avainsanat: ruokaa rakkaudella

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 25.08.2010 - 10:16

Minä olen ajateelut laittaa nyten päivälliseksi linströmin pihvejä sekä perunoita,salaatti jo valmiina. Ilta ruuasta ei vielä ole tietoa.

Kysyjän kommentti

Ai ai oikein linsrömmin pihveja,maistuis varmaan miullekin.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 25.08.2010 - 11:06

Tämän päivän/illan ruoat valmistaa eräs kreikkalainen ravintola Helsingissä. Miehen syntymäpäivä... enkä keksinyt muuta pikkulahjaa kuin tarjota hänelle illallisen ravintolassa. Ei pistänyt yhtään vastaan, sieltä listalta valitaan.

Lisätty: 26.08.2010 - 09:33

Rodos-ravintolan ruoassa ei ollut moittimista eikä etenkään siinä retsinassa.

Lisätty: 30.08.2010 - 12:43

Kas kummaa... tänään ei tuota ole kysytty vielä eli siis 30.08!!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.08.2010 - 11:09

kotoisasti kaalipataa, nyt kun uusi kaali on vielä pehmeää ja mehukasta

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.08.2010 - 11:26

eilistä janssoninkiusausta lämmitän , kun alan tekemään suurtasiivousta .. eli matot pihalle , lattianpesua ym ... yxin en kuitenkaan joudu siivoamaan , kun kultsini on apuna tässä urakassa :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.08.2010 - 13:39

Meillä pidetään tänään grillikestit salaateineen ja lohkoperunineen koska tänä yönä lähdemme Turkin Kusadasiin..
Ja lapset ja lapsenlapset tulevat lähtöpäivänä vielä käymään...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.08.2010 - 15:02

Söimme jauheliha-makaroonilaatikkoa. Onneksi jäi eiliseltä niin tänään ei tarvinnut kokata. On taas työstään uupunut hän. Olemme syöneet siinä sivussa Onnelan satoa. Tomaatteja sekä paprikoita. Minä rohkeana myös chilejäni. Tulisuutta löytyy niin, että käy kuin minun entiselle papukaijalle. Oli tuppisuu, ei puhua pukahtanut, mutta kun annoin chiliä niin johan laukesi kielenkannattimet ja aukeni sävelet.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.08.2010 - 16:26

En uskalla ollenkaan noita aikaisempia vastauksia lukea, kun minä syön tänään pakkasesta otettua jauhelihavihanneskeittoa. Kysyn sitten tämän kysymyksen teiltä, kun saan aikaiseksi kokata jotain oikein
herkullista, ainaskin omasta mielestäni.Ja se yksin syöminenkin on vähän sitä sun tätä.
Minulla oli viisi viikkoa vieras ja laitoin oikein ruoat päivisin, vaikka just oli ne kuumat viikot.

Lähteet:
oma ruokalistani tänään

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.08.2010 - 21:37

Tmä päivä meni pakastepitsan kanssa. Ei hyvä, mutta ravintoa kuitenkin. Normaalit kahvihetket siinä välillä ja saunan jälkeen konjakin kera. Onnellinen päivä mökkimaisemissa yksinään ihmetellessä luonnon kauneutta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.08.2010 - 19:52

Olen vähän myöhäinen vastaaja..mutta tein pitkästä aikaa silloin karjalanpaistia ja makaroonilaatikkoa...lisukkeena keitettyä kukkakaalia ja porkkanoita..