Ropiseeko muillakin kuin meillä?

Vettä on satanut koko illan taivaan täydeltä.

Avainsanat: säästä vain

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 21.08.2010 - 19:52

juuripa äsken alkoi satamaan ja aivan maahan asti.
kova ropina kuuluu peltikatolle, ikkunat ovat auki. vaan olihan sitä luvattukin säätiedotuksessa.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 21.08.2010 - 19:59

Eipä satele, eipä ei. Aamulla noin kello kynnenen maissa tuli puolisen tuntia kohtalaisen kovaa vesisadetta, mutta sen jälkeen ei ole satanut pisaraakaan, eikä taida tulla loppuiltanakaan. Siltä taivaalle katsoessa näyttää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.08.2010 - 20:42

kaunista kesäpäivää on pitänyt, mitä nyt illansuussa muutaman tipan roiskassut, ei kunnolla edes maa kastunut

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.08.2010 - 22:24

Sataa sataa ropisee...
Ja tulee kuin saavista kaatamalla...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.08.2010 - 22:24

Ei ole sadellut.
Lämmintäkin on ollut ihan kiitettävästi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.08.2010 - 22:31

Voi veljet kun en muista nyt missä päin olet. Mä olen Kanta- Hämeessä ,täällä koko päivä ihan lämmin ja kiva ulkonaolo päivä.Ei ole satanut .

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.08.2010 - 00:28

Nyt yöllä hissukseen ropisee,ei edes peltikatto ropise,ei mainittavaa...koko päivän hilkullaan,mutta suuren osan paistoi ja oli lämmintä mukavaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.08.2010 - 08:31

Eilen oli varsin kaunis, aurinkoinen ja lämmin kesäpäivä, mutta sitten illalla myöhällä alkoi satamaan. Satoi koko viime yön ja tämän hetkinen tilanne on pilvinen, mutta juuri nyt ei ropise.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.08.2010 - 19:39

Meillä ropisi myöhään lauantai-iltana, jolloin oli mukava istua iltaa parvekkeella katon ropistessa, kynttilälyhtyjen valossa ja infrapunalämmittimien lämmössä. Tänään sunnuntaina onkin paistanut koko päivän.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.08.2010 - 21:01

Yöllä kuului olevan heikkos sadetta joka ei kastellut juuri mitään, sais kyllä sataa kunnolla

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.08.2010 - 00:14

Lauantaksi ja sunnunntaiksi luvattu hyvin kaunista päivää ja niinhänne olivatkin, maananataina 23.tuli ravakka raekuuro, pieni ukkosen hyrähdys ja loppuvesisade päälle.